مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در خراسان جنوبی برگزار می شود

در دومین روز از هفتۀ بازخوانی و افشای حقوق بشر امریکایی؛ مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر همراه وداع با شهدای گمنام در بیرجند برگزار می شود.

مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در خراسان جنوبی برگزار می شود

به گزارش خبر فوری ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی فراخوان و دعوت عمومی برای حضور پرشور، معنوی و گستردۀ در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر همراه وداع با شهدای گمنام صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

«هفتۀ بازخوانی و افشای حقوق بشر امریکایی» ششم تیرماه تا دوازدهم؛ فرصت مغتنمی است تا به تبیین ابعاد و زوایای پیدا و پنهان جنایت های متعدد و متکثر آشکار و نهان در داخل و خارج از کشور و بازخوانی خباثت ها و افشای چهره های نفاق آلود امریکای طاغوت اعظم در ادوار مختلف بپردازیم.

طبق اسناد مستند و مستدل برجای ماندۀ تاریخی، به وضوح رد پای خباثت و جنایت های متعدد امریکای متزور و جنایتکار از کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ تا به امروز در جای جای ایران اسلامی کاملاً مشهود است؛ که یکی از این صحنه ها و حوادث تلخ تاریخ، ترور بیش از ۱۷ هزار ایرانی بیگناه و مظلوم در طول سالیان متمادی و به ویژه ترور سیاستمداران ارشد و مسئولان خدوم انقلاب در تابستان سال ۱۳۶۰ با طراحی و حمایت های مستقیم امریکا ست.

فاجعۀ تروریستی هفتم تیر سال ۱۳۶۰؛ نیز خود به تنهایی یکی از هزاران هزار سند مظلومیت و گواه حقانیت ایران اسلامی است که با خون پاک و مطهر آیت الله دکتر شهید بهشتی، آن قافله‌سالار و سید شهیدان انقلاب اسلامی و هفتاد و دو تن از یاران باوفایش امضاء و خط انقلاب، با خون سرخ آن شهیدان والامقام، آبیاری شد و نهال تازه نوپای انقلاب اسلامی بارور و تنومند گشت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی؛ ضمن ادای احترام به روح پرفتوح شهدای گرانقدر هفتم تیر و گرامیداشت نام، یاد و خاطره و پیام آن عزیزان و ضمن بازخوانی گوشه هایی از جنایات ددمنشانۀ و افشای حقوق بشر دروغین امریکایی؛ از مردم شهید پرور و قدرشناس خراسان جنوبی دعوت می کند تا با حضور پرشور، معنوی و گستردۀ خود در مراسم هایی که به همین مناسبت در سراسر استان برگزار می شود، ضمن ادای احترام به مقام شامخ و رفیع آن راست قامتان جاودانۀ تاریخ، بار دیگر خشم و نفرت و انزجار خود را از این‌گونه اقدامات سبوعانۀ تروریستی دشمنان قسم‌خوردۀ انقلاب اسلامی و منافقین مزدور به ویژه امریکا، فریاد زده و در اعلام برائتی مجدد از منافقین و دشمنان انقلاب، با آرمان‌های قدسی و بلند امام و شهیدان هفتم تیر تجدید میثاق نمایند.

مراسم سی و هشتمین سالگرد بزرگداشت شهدای هفتم تیر همراه وداع با شهدای گمنام در مرکز استان، جمعه ۷ تیر، بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام حسین (ع)، به منظور تجلیل از مقام شامخ و رفیع شهدای والامقام و بازخوانی و افشای حقوق بشر دروغین امریکایی برگزار می شود.

منبع: مهر

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها