پوگبا نه، ستاره هلندی گزینه محبوب هواداران رئال

برای هواداران رئال مادرید، اریک فان دی بیک، ستاره آژاکس، گزینه جذاب تری از پل پوگبا است.

پوگبا نه، ستاره هلندی گزینه محبوب هواداران رئال

رئال مادرید تا به اینجای نقل و انتقالات توانسته 5 بازیکن جدید به خدمت بگیرد اما به نظر تا پایان نقل و انتقالات، دو بازیکن دیگر نیز جذب خواهد کرد که یکی از آنها در خط میانی است.

گزینه شماره یک رئال پل پوگبا است که به درخواست مستقیم زیدان برای جذب او اقدام شده است اما یوونتوس در این راه یک رقیب جدی برای رئال به حساب می اید. پوگبا بین سال های 2012 تا 2016 برای یوونتوس بازی می کرد و شناخت کاملی از این تیم دارد و از سوی دیگر رابطه خوب ایجنت او مینو رایولا با سران یووه نیز باعث شده تا او به این باشگاه نزدیک تر از رئال باشد.

یونایتد برای فروش پوگبا 150 میلیون پوند طلب کرده است و در مذاکرات مشخصا سختگیری خواهد کرد. در این بین رئالی ها یک گزینه دیگر را نیز مدنظر دارند که یک سوم پل پوگبا قیمت دارد و گزینه ای جذاب تر برای هواداران این تیم نیز محسوب می شود؛ دانی فان دی بیک.

فان دی بیک هافبک 22 ساله آژاکس، فصل گذشته در 57 بازی رسمی 17 گل زد و 13 پاس گل داد، ضمن اینکه حتی یک بار هم دچار مصدومیت نشد. او با رقمی بین 60 تا 70 میلیون یورو می تواند از آژاکس جدا شده و به رئال بپیوندد. فان دی بیک فصل گذشته نقش مهمی در درخشش تیم هلندی در لیگ قهرمانان داشت و در کنار فرانکی دی یونگ، تادیچ و شون، خط هافبکی قدرتمند را تشکیل داده بود. قدرت گلزنی بالای او نیز فاکتور مهمی است که از نظر رئالی ها دور نمانده است.

جالب اینکه در نظرسنجی صورت گرفته از سوی مارکا، 67 درصد هواداران رئال خواهان جذب فان دی بیک شده اند و تنها 33 درصد، پل پوگبا را ترجیح داده اند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها