مدیر کل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان:

بیش از ۸۵ میلیارد تومان وام اشتغال به جوانان پرداخت می‌شود

مدیر کل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: تاکنون بیش از ۸۵ میلیارد تومان برای اشتغال جوانان پرداخت شده است.

بیش از ۸۵ میلیارد تومان وام اشتغال به جوانان پرداخت می‌شود

امیرحسین آل اسحاق مدیر کل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار ، اظهار کرد: وزارت جوانان در دو بخش در حوزه اشتغال وارد می شود.

وی با بیان اینکه درحوزه تسهیلات ارزان قیمت در دو بخش شهری و روستایی فعالیت داریم، گفت: در بخش شهری با تسهیلات ۴ درصد صندوق کارآفرینی امید تسهیلات ارائه می دهد و در بخش روستایی بانک رسالت ما را همراهی می‌کند.

آل اسحاق افزود: ارائه تسهیلات اشتغال به جوانان ۷ مرحله دارد که بعد از تشخیص و آموزش، مواد اولیه در اختیار آن‌ها می‌گیرد.

وی با بیان اینکه وزارت جوانان برای حمایت از اشتغال مشارکت با مجموعه‌های دانشگاهی، جهاد دانشگاهی، مراکز رشد، خلاقیت و نو آوری را در دستور کار دارد، ادامه داد: مامتولی اصل اشتغال نیستیم چرا که وزارت جوانان به عنوان بخشی از دولت می‌تواندپیگیر مطالبات باشد.

مدیر کل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان گفت: ۱۴۰ میلیارد تومان مجموع اعتباری است که به اشتغال جوانان تخصیص داده است و از این میزان تاکنون بیش از ۸۵ میلیارد تومان برای اشتغال جوانان پرداخت شده است.

آل اسحاق ادامه داد: تقریبا بازه زمانی تأیید طرح تا پرداخت وام تسهیلاتی طولانی است، چراکه بخش کوچکی ازآن مربوط به بانک‌ها و وزارت جوانان است.

وی با بیان اینکه در این زمینه گرفتن مجوز از سایر دستگاه‌ها و.. زمان بر است، گفت: در طرح‌های توسعه‌ای این مشکلات وجود ندارد چرا که اشتغال از قبل وجود داشته است و پرداخت وام به آسانی صورت می‌گیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • وام
    0

    قبل از دادن وام اول آن شخص یا هیئت مدیره ای که وام‌میدهد بایستی در اهمال کاری و فساد پیش امده پاسخ گو باشد و اگر هم پروژه مورد نظر موفق شد پاداشش هم چه از نظر مالی و چه از نظر مقام و منصب دریافت دارد.. یعنی در دادن هر وامی امکان سنجی دقیق با اسناد و مدارک و حتی نقشه جلو گیری‌و پیشگیری خسارت و plan B هم با جدیت از طرف هیئت مدیره مورد برسی قرار گیرد..

  • ارسلان دولتخواه
    0

    با سلام من که سه نفر جوان فارغ التحصیل رشته های معماری (کارشناسی ارشد ) -مهندسی مکانیک سیالات - کاردانی نقشه کشی معماری (فعلا دررشته کارشناسی صنایع غذایی دانشجو) تاکنون از وام دانشجویی ووام اشتغال حتی یک ریال استفاده نکرده اند!!!!!! ضمنا همگی با پدر ومادرشان در منزل استیجاری غم وغصه میخورند !!!!!

  • ارسلان دولتخواه
    0

    مسوولین فکر اساسی وبنیادی داشته باشند فکر کنند جوانان بیکار مردم بچه های خودشان هستند!!!!فردا دیگر دیر است!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها