شراره رخام:

2سال است پول‌های کثیف وارد دنیای تئاتر شده است!/ موافق با فیلتر شبکه‌های اجتماعی نیستم/ از مسئولین می‌خواهم هتاک‌های اینستاگرام را فیلتر کنند

یک بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص حضور هنرمندان چهره سینما و تلویزیون در دنیای تئاتر گفت: اشکالی ندارد که چهره‌ها به صحنه تئاتر بیایند چراکه برعکس این موضوع را کماکان شاهد هستیم.

2سال است پول‌های کثیف وارد دنیای تئاتر شده است!/ موافق با فیلتر شبکه‌های اجتماعی نیستم/ از مسئولین می‌خواهم هتاک‌های اینستاگرام را فیلتر کنند

شراره رخام در گفتگو با برنامه سرنا به بحث ورود پول‌های کثیف در سینما و تئاتر اشاره کرد و اظهار داشت: متأسفانه پول‌های کثیف علاوه بر سینما در دنیای تئاتر هم وجود دارد.

وی درخصوص حال و روز شبکه‌های اجتماعی خاطرنشان کرد: موافق با فیلتر اینستاگرام نیستم، اما از مسئولین می‌خواهم هتاک‌های اینستاگرام را فیلتر کنند.

22

حجم ویدیو: 26.05M | مدت زمان ویدیو: 00:07:33 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • معرفت
    0

    در تاریخ. بازی انهم از نوع ادا در اوردن در صحنه زیر ساخت اجتماع و سر زمین نبوده خصوصا در جامعه ما که با ذات ملی و مذهبی بیگانه است .بهمین دلیل است که ستاره های ان زود افول میکنند انهم با بی هویتی .اصولا اساس یک بینش که بازی باشد هویت ندارد میخواهد تاتر باشد یا فوتبال .راستی متوجه شدید در تمام ور زش ها فقط فوتباله که با بازی تکمیل میشه?

  • arman
    0

    تئاتر چقد خوشبخت تر از عرصه های دیگه هست؟ عرصه های دیگه که ده ها سال هست که پول کثیف توشون وارد شده

  • سام
    0

    پول کثیف وقتی وارد سینماوتئاترشدکه بازیگرهای کثیف وارد بازیگری شدند...کاش همه به صدای وجدان خودشون گوش کنند

  • هامون
    0

    حرف های بحق و درست و شایسته دروووود خانم رخام

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها