دستگیری ۳۰ نفر از اراذل واوباش در قم

دستگیری ۳۰ نفر از اراذل واوباش در قم

طرح تشدید برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی با حضور دادستان و همکاری نیروی انتظامی، بسیج و تیم عملیاتی دادستانی در مناطق مختلف قم اجرا شد.

در این طرح بیش از 30 نفر از اراذل‌واوباش دستگیر و تعدادی از پاتوق‌های آن‌ها پلمب شد. دادستان عمومی و انقلاب قم در تبیین طرح در حال اجرا گفت: طرح برخورد با اراذل‌واوباش در 6 محور، قدرت‌نمایی با چاقو، آدم‌ربایی، سلب آسایش عمومی، مزاحمت برای نوامیس، دایر کردن مرکز فساد و شرب خمر در اماکن عمومی با شدت و قوت اجرا می‌شود.

مهدی کاهه اجرای این طرح را در راستای ارتقای احساس امنیت برای مردم و ناامن کردن جامعه برای ارتکاب جرائم دانست و افزود: انتظار ما از مردم فهیم قم این است که در این طرح ما را یاری کنند و در صورت اطلاع وقوع هرگونه فعالت مجرمانه و مخل امنیت عمومی و سایر جرائم در اسرع وقت موضوع را به حوزه دادستانی یا مراکز انتظامی اطلاع دهند.

دادستان قم ضمن تشکر از زحمات نیروی انتظامی و ضابطین بسیج از آن‌ها خواست با تمام ظرفیت با چنین افرادی که امنیت جامعه و حیثیت افراد را مخدوش می‌کنند برخورد کنند.

کاهه در پایان تصریح کرد: تمام افرادی که به اتهام چاقوکشی و ایجاد رعب و وحشت برای بانوان و دیگر جرائم موضوع طرح دستگیر شوند با قرار بازداشت موقت راهی زندان خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها