عجیب اما واقعی؛ زیدان نیمار را نمی خواهد!

اختلافات بزرگی در بین فلورنتینو پرز و باشگاه رئال مادرید بر سر جذب بازیکن وجود دارد.

عجیب اما واقعی؛ زیدان نیمار را نمی خواهد!

رئال مادرید تا به حال فعال ترین تیم در بازار نقل و انتقالات تابستانی بوده و ستاره هایی چون ادن هازارد، ادر میلیتائو، فلان مندی و لوکا یوویچ را جذب کرده و به نظر می رسد حداقل یک خرید کهکشانی ها دیگر در تابستان راهی برنابئو خواهد شد.

اخبار حاکی از احتمال فراوان جدایی نیمار از پاری سن ژرمن است و به جز بارسلونا، رئال مادرید نیز خواهان جذب این ستاره برزیلی و 27 ساله خواهد بود.

فلورنتینو پرز سال هاست در رویای جذب نیمار بوده و در سال 2013 نیز در تا آستانه جذب این بازیکن پیش رفت اما وی در نهایت راهی بارسلونا شد و پرز حالا قصد دارد بعد از 6 سال این ستاره برزیلی را راهی برنابئو کند.

اما نشریه ابولا مدعی شد در این میان زین الدین زیدان تمایلی به خرید نیمار ندارد و ترجیح می دهد ستاره های دیگری برای تیمش در تابستان جذب شوند. البته در حال حاضر اولویت روی فروش گرت بیل، مهاجم ولزی باشگاه است و هم زیدان و هم پرز در این مورد تشابه نظر داشته و علاقه دارند از شر این بازیکن و حقوق بالایش راحت شوند اما در مورد جذب جانشین او بین بین رئیس و سرمربی باشگاه اسپانیایی اختلاف نظر است.

اما نشریه آ.اس مدعی شد این تفاوت آرا تنها در مورد خرید نیمار نیست و پل پوگبا، دیگر مورد اختلاف بین پرز و زیدان در هفته های اخیر بوده است. زیزو تاکید فراوانی روی انتقال این هافبک 26 ساله و فرانسوی از اولدترافورد به برنابئو دارد اما پرز معتقد است سابقه پوگبا و حواشی او نشان می دهد سرمایه گذاری حداقل 150 میلیون یورویی ممکن است در مورد این بازیکن زیان بار باشد.

این در حالیست که پوگبا بازیکن مورد علاقه سرمربی فرانسوی رئال مادرید است و زیدان قصد دارد به هر نحوی زمینه انتقال او به برنابئو را فراهم کند.

به جای پوگبا، فلورنتینو پرز علاقه دارد دو ستاره دیگر راهی برنابئو شوند. اولی کریستن اریکسن، هافبک دانمارکی تاتنهام است که مدتی قبل برای انتقال به رئال مادرید چراغ سبز نشان داد و انتقال او با رقمی به مراتب کمتر از پل پوگبا امکان پذیر است.

گزینه دوم، فابیان رویز، هافبک باشگاه ناپولی است که اگرچه باشگاه ایتالیایی 70 میلیون یورو برای فروش وی قیمت گذاشته، اما می توان از خامس رودریگز کلمبیایی در این انتقال بهره برد تا فابیان روییز با قیمتی منطقی تر به رئال مادرید ملحق شود.

زین الدین زیدان در اواخر فصل قبل لالیگا که توام با ناکامی های پیاپی تیمش بود، مدعی شد اگر در مورد خرید بازیکنان مورد علاقه وی در تابستان دخالت شود ممکن است این باشگاه را ترک کند و حالا باید در نهایت او قادر به عملی کردن خواسته های خود خواهد بود یا نفوذ فلورنتینو پرز بر تمایلات زیدان چربش خواهد داشت.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها