جنگ طلبی توئیتری رئیس جمهور آمریکا

ترامپ بازهم ایران را تهدید کرد: سران ایران کلماتی مثل «نجیب» و «دلسوزی» را نمی‌فهمند!

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در صفحه توییتر خود در اظهاراتی توهین آمیز نوشت: سران ایران کلماتی مثل «نجیب» و «دلسوزی» را نمی فهمند، آنها هرگز نفهمیدند.

ترامپ بازهم ایران را تهدید کرد: سران ایران کلماتی مثل «نجیب» و «دلسوزی» را نمی‌فهمند!

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در صفحه توییتر خود در اظهاراتی توهین آمیز نوشت: سران ایران کلماتی مثل «نجیب» و «دلسوزی» را نمی فهمند، آنها هرگز نفهمیدند. متاسفانه چیزی که آنها می فهمند زور و قدرت است، و آمریکا با فاصله قوی ترین ارتش جهان را دارد، و فقط در دو سال اخیر 1.5 تریلیون دلار روی آن سرمایه گذاری شده.

ترامپ که دیروز تحریم های تازه ای را علیه مردم ایران اعلام کرد افزود: مردم فوق العاده ایران دارند رنج می کشند، و آن هم بی دلیل. سران آنها کل پول هایشان را صرف تروریسم می کنند و خیلی کم برای چیزهای دیگر. آمریکا فراموش نکرده که بمب های ایرانی 2000 آمریکایی را کشتند و بسیاری دیگر را زخمی کردند.

رئیس جمهور آمریکا که به طور آشکار از مواضع ایران به خشم آمده، با لحنی تهدیدآمیز ادامه داد: بیانیه بسیار گستاخته و توهین آمیز ایران که امروز صادر شد تنها نشان می دهد که آنها واقعیت را درک نمی کنند. هر حمله ای از سوی ایران به هر چیزی که آمریکایی باشد با قدرت بسیار زیاد و خرد کننده پاسخ داده می شود. دیگر خبری از جان کری و اوباما نیست!

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 20
  • مردم
    0

    غلط مي كند ترامپ

    نظرات شما -
    • مرتضی
      0

      گر یک وجب از خاک مرا چشم بدوزد تاوان بدهش خاکش فرسنگ به فرسنگ

  • م ه
    0

    ترامپ از پهباد جاسوسی پیشرفته که نیروهای سپاه زدند و به اهن قرازه تبدیل کردند دیگه معلوم شد همه تجهیزات نظامیت به لحظه ای به اراده و خواست خداوند متعال مانند تکه های اهن قرازه تبدیل میشه چون کشور امام زمان و عنایات غیبی امام زمان و سپاهیان همیشه پیروز و با اقتدار دارد .

    نظرات شما -
    • ابراهیم
      0

      سگی که زیاد پارس میکنه عرضه گاز گرفتن نداره .

  • عباس
    0

    یارو این سری دیگه داغ کرده!؟

  • امیر
    0

    حاجی ترامپ ولمون کن بابا ما تو ایران خیلی وقته نون نجابت و دلسوزی بیگانه رو به تنور زدیم و خوردیم،هر کشوری تو فکر منافع خودش و مردمش هست اگر پول ما هم خرج ساخت موشک میشه واسه امنیت ایران و ایرانیه ،تا اشغال های مث اعراب سوسمار خور وگاوچران ها حتی جرات فکر کردن تجاوز به ایران رو نکنند ،هسته ای باشه می سازیم مردی بیا به میدون حاضریم کشته بشیم ولی تسلیم شما نشیم

  • کاربر ناشناس
    0

    کم فک بزن کار وزندگی نداره

  • م ه
    0

    ترامپ را باید معاینه فنی بکنند از لحاظ مغز و اعصاب ببینند چند تا تومور سرطانی توی کله پوکش موجود است بابا این روانی سرطانی هست هر روز یه گربه مرقصونی برا مردم ایران .

  • کاربر ناشناس
    0

    خوب بود همینکه تلافی نکرد میتونه نوید نجابت باشد ولی آدم نجیب به خانه همسایه دیوار بدیوارش هم سرک نمیکشه تو از اون ور دنیا اومدی تو ملک ایران . !بعد هم ایران نجابت بخرج داد که پهپاد با سرنشینت رو نزد ولی فکر میکنی ترسید ؟! ولی ادمه بدی ایرانیها عاشقت میشن ! ایرانیها بسیار شیفته انسانهای خود شیفته هستند از این به بعد فصل جدیدی در روابط ایران باز شد شعارها هم تغییر کرد "مرگبر آمریکا غیر از ترامپ نیکا !!!تو مثل گنجشکی هستی که شیشه را ندیده با سر رفته تو شیشه الان گیج شده !!!حمله کنی ایرانیها متحدتر میشوند و 40سال دیگر حرف مذاکره با ایران زا نمیتوانی بزنی !!بیا منم تحریم کن بخدا سخت عاشق درمان هسته ای هستم هسته زردالو بیشتر از ززدالو دوست دارم تو که باور نمیکنی !!!ما در زبان محلی به هسته میگوییم تنده !انرژی تنده ای حق مسلم ماست . از قضا حرفت کاملا درسته نجیب زادگان کسر شاءن میدانند تنده زردالو را بخورند شما هم همینجور نجیبید یا خودتون کلاهکهای تنده ای دارید ؟!حالا جوگیرنشی بری کلاهکهای هسته ای آمریکا را نابود کنی؟!چون ما ایرانیها فقط دنبال رو کن کردن دشمن هستیم ؟! انرژی هسته ای

  • م ه
    0

    ترامپ گرما زده شده خیلی باید بپره توی استخر اب سرد تا مغزش که جوش اورده خنک بشه اما مایو نداره چون جان بولتون مایوشو دزدیده .

  • کاربر ناشناس
    0

    ترامپ رادیو خراب هرزه زردک یادت میادنوچه ات عبدلمالک ریگی چطوری به کجاوازکجاسردراورد اوردیم تنت میخاره شب ازتوی رخت خوابت بخوابی تودست ایرانیها بیداربشی پس خفه

  • سیداحمد
    0

    ترامپ بهتره حرف مفت و گزافه نگویی ما ملت ایران اقتدار ملی خود را حفظ کرده واستوار پشت در پشت هم در کنار رهبرمان ایستاده ایم ما ملتی هستیم که سر میدهیم اما حرف زور تو کتمان نمیرود ما جوانانی چون حججیها را داریم که با هر رجز خوانیشان شماها خودتان را خیس میکنید دولت ایران اگر در برابر ظلم سر فرود آورد به اقتدار ملت خود خیانت کرده و مجذات خواهد شد و کسانی که بخواهند با معیشت مردم بازی کنند به یقین مجازات سختی در انتظارشان خواهد بود ودر آن شکی نیست

  • جانم رهبرم
    0

    حرفهاش همه پوچ...درحد این حرفها نیست..‌زنده باد رهبرم

  • م ه
    0

    ترامپ بشنو این پیام را : ایران دلیر مردان تنگستانی و شیر مردان دلواری دارد اگر جرات داری به ایران حمله کن تا در اتش قهر ملت ایران بسوزی و درس عبرتی برای ایندگان و تاریخ بشریت باشی .

  • هدایت
    0

    ترامپ مو طلایی این ور آب نیایی

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      فقط میشود گفت این آدم شخصیت ریاست جمهوری را ندارد بیااول تا کنون چه حرکات جلف و سخنان بی ربط داشته است خیلی آشکار معلوم میکند که خودش را باخته است.

    • کاربر ناشناس
      0

      فقط میشود گفت این آدم شخصیت ریاست جمهوری را ندارد بیااول تا کنون چه حرکات جلف و سخنان بی ربط داشته است خیلی آشکار معلوم میکند که خودش را باخته است.

    • کاربر ناشناس
      0

      دمتگرم

  • غلام
    0

    پیشنهد می کنم ترامپ از روی سخنرانیهای امام خامنه ای مشق بنویسه تا بدونه کجا بایستی سخن گفت الرته بیچاره حق داره مشت اول خورده گیج

  • کاربر ناشناس
    0

    ترامپ اگر مغزش معاینه شود زیاد ازمغز حیوان استفاده کرده چون خیلی احمقانه رفتار می کند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها