ساعات کاری ادارات استان تهران تغییر می‌کند؟

استاندار تهران از تشکیل جلسه فوق‌العاده برای تصمیم گیری در خصوص تغییر ساعات کاری ادارات استان تهران خبر داد.

ساعات کاری ادارات استان تهران تغییر می‌کند؟

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبر فوری ، انوشیروان محسنی بندپی درباره تغییر ساعات کاری ادارات در استان تهران همزمان با افزایش گرمای هوا در این استان گفت: در استان تهران هم ادارات استانی مستقر هستند و هم ادارات کشوری و به همین دلیل در پی این هستیم که تصمیماتی که برای تغییر ساعت ادارات اتخاذ می‌شود، برای تمام ادارات استانی و کشوری قابل اجرا باشد.

وی افزود: به همین دلیل قرار شد جلسه فوق العاده‌ای با حضور دستگاه‌های مربوط در تهران تشکیل شود.

بندپی تاکید کرد: زمان این تصمیم‌گیری نهایتاً تا نیمه تیرماه خواهد بود و زمانی که این موضوع تعیین تکلیف شد همه ادارات موظف به اجرای آن هستند.

منبع: روابط عمومی استانداری تهران

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • یه نفر
    0

    یعنی من موندم کا مردم چطور این نوابغ مشکل گشا رو قبول میکنیم؟؟؟؟!!!...چه برسه به انتخاب!!!!! برق رو صادر میکنن بعد کار رو تعطیل میکنن که جبران شه ...اسم اینها باید تو تاریخ برای اینهمه فکر کردن و گره گشایی ثبت شه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • کارمند
    0

    فقط به ظاهر ساعت کار کم میشود و فقط یک عده میتوانند ساعت مثلا اتمام کار ادارات ساعت 14 بروند خانه هایشان و تعطیل کنند ولی یک عده هم مثل ما و مثل سالهای قبل باز هم باید تا ساعت 16 و بدون کولر توی این هوای گرم در اداره بمانیم. این چه کاریه فقط میخواین کولرها را ساعت یک ربع به دو خاموش کنید برای ما بیچاره ها.... اصلا کار خوبی نیست و فکر میکنید چه شق القمری میکنید آفرین.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها