2 دقیقه ای که 3 دهه طول کشید!

در تاریخ 16 ژوئن 1990، تروالین ایوانز یک یادداشت پشت شیشه مغازه عتیقه فروشی خود گذاشت که نوشته بود تا 2 دقیقه دیگر بر می گردد. اما این رفتن با هیچ بازگشتی همراه نشد.

2 دقیقه ای که 3 دهه طول کشید!

این پرونده معمایی دو بار در تاریخ بازگشایی شده است، یک بار در سال 2001 و یک بار در سال 2011، اما پلیس هیچ یافته جدیدی برای پرونده مجهول خانواده ایوانز نداشت.

تراولین ایوانز، از فروشندگان عتیقه و 52 ساله، در شرایطی ناپدید شد که وجود میوه های پوست کنده و تازه در پیشخوان مغازه اش نشان می داد واقعا قصد بازگشت داشته است. برخی از شاهدان عینی می گویند آخرین بار او را نزدیک خانه اش دیده اند اما این فرضیه هرگز تایید رسمی نشد. افزون بر این، همسر خانم ایوانز نیز با او زندگی شادی داشته و از این ناپدید شدن حیرت زده است و به عبارتی دقیق تر درک نمی کند چرا تراولین او را ترک کرده است.

شوهر تراولین یعنی ریچارد ایوانز بارها تحت بازجویی های سنگین قرار گرفت اما هربار با ختم پرونده ها هیچ یافته جدیدی پیدا نشد. این پرونده عجیب بازار شایعات را داغ کرد. برای مثال برخی می گفتند خانم ایوانز مامور مخفی و جاسوس سازمانهای خاصی بوده و در نتیجه سر به نیست شده. برخی دیگر می گفتند این یک موضوع ماورایی است و خانم ایوانز توسط نیروهای فوق بشری یا فرازمینی محو شده و برخی دیگر ماجرا را به عتیقه های خانم ایوانز نسبت می دادند و می گفتند احتمالا یک شیء جادویی در مغازه او وجود داشته که باعث غیب شدن خانم ایوانز شده.

حتی جالب است بدانید فرضیه آخر تا جایی جدی گرفته شد که اجناس موجود در مغازه خانم ایوانز مشتریانی با قیمت های بسیار بالا پیدا کردند. با همه این ها و با گذشت نزدیک به 3 دهه از آن ماجرا هنوز هیچ خبری از خانم ایوانز نیست.

منبع: انتخاب

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها