مرغ دریایی که 6 روز یک زوج را زندانی کرد !

زن و شوهر سالمند در اتفاقی جالب و عجیب توسط مرغ دریایی عصبانی به مدت 6 روز در خانه خود زندانی شده بودند.

مرغ دریایی که 6 روز یک زوج را زندانی کرد !

به گزارش خبر فوری ، زوج مسن بریتانیایی که به مدت 6 روز از آنها خبری نبود، ادعا کردند که در طول این 6 روز توسط یک جفت مرغ دریایی که در پشت بام خانه آنها لانه ساخته بودند، زندانی شده بودند و هر بار که تلاش می کردند از خانه خارج شوند با حمله شدید این مرغ های دریایی روبرو می شدند که این گونه در خانه خود گروگان گرفته شدند.
این زوج مسن با نام های " روی " و " برندا " در طول این 6 روز تلاش های متفاوتی را برای خروج از خانه در پی گرفتند که متاسفانه با موفقیت روبرو نمی شدند. برای مثال یکبار آقای روی 71 ساله تصمیم گرفت تا بصورت آهسته از خانه خارج شود، اما بصورت ناگهانی با حمله شدید مرغ دریایی از پشت مواجه شد که در طی حمله کنترلش را از دست می دهد و با زمین برخورد می کند.

آقای روی در مصاحبه با رسانه ها این گونه گفت:" همه چیز وحشتناک بود. من نمی توانستم از خانه خارج شوم و اگر قصد خارج شدن می گرفتم، با حمله مرغ های دریایی عصبی روبرو می شدم و هیچ شانسی در مقابل خارج شدن نداشتم. همسرم واقعا ترسیده بود و از آنجایی که قادر به حرکت نیست، به من می گفت تا از خانه خارج شوم!"

خوشبختانه آقای روی برای خرید مایحتاج از فروشگاه، توانست از طریق اتومبیل خود که در گاراژ خانه اش قرار داشت، اقدام کند و این در حالی بود که بعد از خروج از گاراژ نمی توانست از اتومبیل پیاده شود و درب گاراژ را ببندد چرا که با حمله این مرغ های دریایی روبرو می شد!

با این حال آقای روی چندین بار این موضوع را با سازمان های مختلف در ارتباط گذاشت و هیچ یک از آنها راه حل مناسبی را نتوانستند در اختیار او قرار دهند و از آنجاییکه این حیوانات نیز همانند سایر حیوانات دارای حقوق خاص خود هستند، قادر به مقابله با آنها نبودند و اعلام کردند که به آنها فرصت دهند تا در زمان مدنظرشان از خانه آنها دور شوند!

و آقای روی نیز در مقابل اقدامی عجیب سازمان ها و تصمیم غیر عادلانه آنها این گونه گفت که جان این حیوانات حتی از جان او و همسرش مهم تر می باشد!

منبع: نمناک

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها