سکه‌های اهدایی دانشگاه آزاد به مسئولان دفاتر نهاد را بازمی‌گردانیم/ طهرانچی گفت پرداخت سکه به این شکل قابل توجیه نیست

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها گفت: چون قانوناً سکه‌های پرداختی دانشگاه آزاد به مسئولان دفاتر این نهاد، تعلق نمی‌گرفته است، اعلام کردیم که سکه‌های پرداخت‌شده را بازگردانند.

سکه‌های اهدایی دانشگاه آزاد به مسئولان دفاتر نهاد را بازمی‌گردانیم/ طهرانچی گفت پرداخت سکه به این شکل قابل توجیه نیست

حجت‌الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها طی گفت‌وگویی در رادیو ایران درباره اقدام دانشگاه آزاد در پرداخت 330 سکه به روسای واحدها و مسئولان دفاتر نهاد در این دانشگاه گفت: در این باره از مسئولان دانشگاه آزاد سوال کردیم؛ ظاهرا این دانشگاه سکه‌هایی را به همه شرکت‌کنندگان در یک جلسه دادند. چون همکاران ما در دفاتر نهاد هم در این جلسه حضور داشتند به آنها نیز این سکه‌ها داده شده بود.

وی ادامه داد: آن گونه که دانشگاه آزاد گفته به ظاهر این سکه‌ها پاداش پایان سالی بوده که هر ساله به این افراد تعلق می‌گرفته و چون مسئولان دفاتر نهاد ما جزو نیروهایی که پاداش پایان سال از دانشگاه آزاد دریافت کنند نیستند و این سکه‌ها به آنها تعلق نمی‌گرفته، ما اعلام کردیم که سکه‌های پرداخت‌شده را بازگردانند.

رستمی افزود: ۳۰ مسئول نهاد در این جلسه حضور داشتند که قرار شد سکه‌هایی که به آنها داده شده را جمع‌آوری کنیم و بعد از جمع‌آوری صورتجلسه خواهیم کرد و آنها تحویل دانشگاه آزاد خواهیم داد.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها گفت: شکل پرداخت سکه‌ها در این فضا مناسب نبود، بنده به آقای طهرانچی هم که صحبتی که داشتم ایشان هم گلایه‌مند بود ظاهرا نامه‌ای را به همکاران زده بود که شکل پرداخت سکه‌ها به این شکل که 300 سکه به این صورت توزیع شود، قابل توجیه نیست.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • Poj
    0

    ای تف به اصلاحطلب ها که همه چیز را پولی و خصوصی کردند. رفسنجانی دانشگاه را خصوصی کرد؛خاتمی شبکه ی درمان را؛روحانی هم که شاهکار کرد و مدارس را خصوصی کرد. علی برکه الله

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها