حمایت ایرانسل از استقلال و پرسپولیس جدی تر شد

وزیر ورزش و جوانان نشستی با مدیران ایرانسل برگزار کرد و گزارش حمایت های این شرکت در حوزه فعالیت های ورزشی و به خصوص دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به او ارائه شد.

حمایت ایرانسل از استقلال و پرسپولیس جدی تر شد

نشست مشترک مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان و عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل در محل دفتر وزیر ورزش با هدف بررسی فعالیت‌های در دستور کار ایرانسل در حوزه ورزش و جوانان و تبادل نظر در خصوص توسعه همکاری‌های دوطرف برگزار شد.


در جریان این نشست وزیر ورزش و جوانان ضمن اعلام رضایت از عملکرد ایرانسل در حوزه حمایت‌های ورزشی به عمل آمده، بر توسعه این همکاری‌ها تأکید کرد.


بیژن عباسی آرند نیز در ادامه درباره برنامه‌های آینده ایرانسل برای حمایت از فعالیت های ورزشی گفت و بیان کرد: «ایرانسل همواره همراهی با ورزش و ورزشکاران را در راستای مسؤولیت‌های اجتماعی و ملی خود می‌داند.»


در این نشست همچنین توافق شد به زودی کمیته‌ای مشترک با حضور نمایندگان وزیر ورزش و جوانان، معاونان ایرانسل و اشخاص حقوقی مرتبط با حمایت‌های ورزشی، آغاز به کار کند؛ موضوعی که می تواند کمک های مالی این شرکت را به دو باشگاه پرطرفدار پایتخت بیشتر کند.


شرکت ایرانسل اسپانسر اصلی استقلال و پرسپولیس در فصل گذشته فوتبال ایران بود و این همکاری در فصل جدید هم ادامه خواهد داشت.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها