اگه مردی 5 سال ریشش رو کوتاه نکنه چه شکلی میشه؟

مرد جوان ابتدا برای شرکت در یک جشن سنتی تصمیم به بلند کردن ریشش گرفت اما بعد از مدت کوتاهی به تصمیمش ادامه داد تا حالا ریشی بلندتر از 70 سانتی متر داشته باشد.

اگه مردی 5 سال ریشش رو کوتاه نکنه چه شکلی میشه؟

به گزارش خبر فوری ، کم نیستند افرادی که دوست دارند طول و قد ریششان بیشتر از حد ته ریش باشد و با مردان دیگر متفاوت اما مطمئنا شاید هر مردی نتواند تحمل بلند کردن ریش خود را در این حدی که در بخش سرگرمی نمناک مشاهده می کنید را داشته باشد.
" لنس ووتون" یک ناظر فناوری اطلاعات 32 ساله از کنتاکی به تازگی در شبکه های اجتماعی مشهور شده است اما نه به خاطر حرفه و شغلش بلکه به خاطر ریش بلندی که حتی از موی بسیاری از خانم ها بلندتر است.


"ووتون " بلند کردن ریشش را از سال 2014 شروع کرده است ، زمانی که قصد داشت برای خاص بودن در جشن هالووین ظاهری متفاوت تر داشته باشد اما این بلند کردن ریش به هالووین آن سال ختم نشد و ادامه داشت تا اینکه روزی یکی از دوستاش او را دید و بعد از صحبت در مورد مدل جدید ریش به او گفت که اگر مایل به رشد سریعتر این قسمت از موهای صورتش است میتواند از محصولاتی استفاده کند که رشد ریش را سریعتر می کنند ؛ " ووتون " از این نظر استقبال کرد و به سراغ محصولات معرفی شده رفت و نتیجه را بعد از مدت کوتاهی در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت ، بله نتیجه قابل توجه بود و رشد سریع ریش های او کاملا مشهود. رشد سریع تر موهای ریش " ووتون " منجر شد تا اون تصمیم بگیرد که این کار را بیش از یک سال ادامه داده و صاحب یکی از بلندترین ریشهای جهان شود و حالا پس از گذشت 5 سال چنانچه در تصاویر این بخش از سرگرمی نمناک مشاهده میکنید " ووتون " صاحب ریشی به بلندی 76.2 سانتی متر است که به راحتی بافته می شود.



به واسطه ی داشتن چنین ریش بلندی در سالهای اخیر " ووتون" در 30 مسابقه ی مربوط به ریش شرکت کرده و برنده جوایزی هم شده است.
" لنس ووتون " جوان در مورد زندگی با چنین ریش بلندی می گوید :نمیتوانم بگویم ریش بلندم هیچ زحمتی برایم ندارد ، علی رقم زیبایی و جذابیتی که دارد در برخی موارد مثل روزهای بادی ، هنگام خوردن ، شنا و گاهی حتی در اماکن عمومی برایم دردسرساز است اما من آن را دوست دارم و هنوز قصد ندارم کوتاهش کنم.

منبع: نمناک

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها