آغاز مذاکرات میلان و آرسنال درباره توریرا

به گزارش رسانه‌های ایتالیایی، میلان مذاکره با آرسنال برای جذب لوکاس توریرا، هافبک اروگوئه‌ای آرسنال را آغاز کرده است.

آغاز مذاکرات میلان و آرسنال درباره توریرا

فوتبال ایتالیا مدعی شد آ ث میلان برای جذب لوکاس توریرا، ستاره اروگوئه‌ای آرسنال با این باشگاه انگلیسی وارد مذاکره شده و پیشنهادی 38 میلیون یورویی ارائه داده است. البته پیشنهاد میلان انتقال توریرا به سن‌سیرو به عنوان بازیکن قرضی با قراردادی دوساله و گزینه خرید در انتهای قرارداد است.

مارکو جامپائولو، سرمربی جدید میلان، توریرا را یکی از گزینه‌های ایده‌آل برای تقویت تیمش می‌بیند و سابقه کار با او در سامپدوریا را دارد.

آرسنال یک سال پیش، توریرا را با قراردادی 23 میلیون یورویی خریداری کرد اما این ستاره اروگوئه‌ای چندی پیش اعتراف کرده بود که برای هماهنگ شدن با سبک زندگی و فوتبال انگلیس مشکلاتی دارد.

به گزارش رسانه‌های ایتالیایی بعد از مدتها شایعه و گمانه‌زنی، مذاکرات واقعی دو باشگاه آغاز شده و پیشنهاد میلان، جذب توریرا به عنوان بازیکن قرضی به مدت دو سال و پرداخت 5 تا 8 میلیون یورو به ازای هر فصل است. اما آرسنال می‌خواهد در قرارداد قرضی توریرا بندی باشد که در پایان این مهلت دو ساله، میلان بتواند او را با پرداخت 30 تا 33 میلیون یوروی دیگر خریداری کند. به این ترتیب ارزش کل پیشنهاد میلان چیزی حدود 38 میلیون یورو خواهد شد.

بر اساس این گزارشها، آرسنال برای ادامه مذاکرات آماده است ولی می‌خواهد میلان تضمین بدهد که بعد از دو سال توریرا را حتماً خریداری خواهد کرد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها