10 استراتژی ساده برای داشتن نعوظ قوی در مردان

تنها 20 درصد مردان بین 40 تا 59 سال در اغلب اوقات می توانند نعوظ خود را به اندازه کافی نگه دارند که برای یک رابطه جنسی مناسب باشد.

10 استراتژی ساده برای داشتن نعوظ قوی در مردان

به گزارش خبر فوری ، آلت تناسلی حساس ترین بخش بدن مردان است و می تواند در مواقع نامناسب عکس العمل نشان دهد، ولی زمانی که لازم است جا خالی کند.

اغلب مردان می دانند که آلت تناسلیشان در هر بار نعوظ به درستی کار نمی کند. بر اساس مطالعه منتشر شده در مجله پزشکی آمریکا، 85 درصد مردان بین 20 تا 39 سال می گویند که همیشه یا تقریبا همیشه می‌توانند نعوظ خود را نگه دارند ، ولی 15 درصد مردان مشکلات زیادی با نعوظ دارند. همان مطالعه نشان داد که تنها 20 درصد مردان بین 40 تا 59 سال در اغلب اوقات می توانند نعوظ خود را به اندازه کافی نگه دارند که برای یک رابطه جنسی مناسب باشد.

گرچه شما هرگز نمی‌توانید پیش بینی کنید که آلت تناسلی شما چگونه رفتار خواهد کرد ؛ ولی گام هایی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید در زمان لازم یک نعوظ سالم و قوی داشته باشید.

نعوظ قوی مردان با رفتن به باشگاه
به گفته دکتر رایان برگلند، متخصص اورولوژی در کلینیک کلیولند، جریان خون سالم و قوی کلید داشتن یک نعوظ قوی است و هیچ چیز مانند ورزش هوازی ( کاردیو ) نمی تواند گردش خون را بهبود دهید. ورزش هوازی نه تنها اندام شما را متناسب نگه می دارد بلکه اکسید نیتریک موجود در بدن را خارج کرده و به بهبود نعوظ کمک می کند.

با این که دویدن به نفع شما است ولی بهتر است از دوچرخه سواری دوری کنید. دوچرخه سواران استقامتی که مدت زمانی طولانی روی زین دوچرخه می‌نشینند به دلیل ضعیف شدن عضلات کف لگن مشکلات بیشتری با نعوظ دارند.


برای داشتن نعوظ قوی مردان سیگار را کنار بگذارید
در مطالعه ای که در دانشگاه کنتاکی انجام شد محققین درمورد زندگی جنسی مردان شرکت کننده پرسیدند و خواستند موفقیتشان را از 1 تا 10 امتیاز دهید. متوسط پاسخ مردان سیگاری 5 و و غیر سیگاری‌ها 9 بود.

دکترایروین گلدشتاین متخصص اورولوژی در مرکز پزشکی دانشگاه بوستون می گوید : سیگار کشیدن علاوه بر ایجاد آسیب در رگهای خونی به بافت آلت تناسلی هم آسیب رسانده و انعطاف پذیری آن را کاهش داده و از کشیده شدن آن جلوگیری می کند.


برای داشتن نعوظ قوی مردان قهوه بنوشید
نوشیدن قهوه واقعا می تواند به عملکرد آلت تناسلی شما کمک کند. مطالعه ای که در مرکز علوم بهداشتی دانشگاه تگزاس در هوستون انجام شد نشان داد افرادی که مصرف کافئینشان به اندازه 2 تا 3 فنجان قهوه در روز است کمتر از اختلال نعوظ رنج می برند.


وازکتومی برای نعوظ قوی مردان
اگر دیگر نمی خواهید فرزندی داشته باشید می توانید از وازکتومی استفاده کیند. به گفته پروفسور کارن دوناهی ، ترس از بچه دار شدن می تواند یکی از عوامل اختلال نعوظ باشد و زمانی که از این مسئله خطری احساس نکنید از نظر روانی نعوظ بهتری را تجربه خواهید کرد.


برای داشتن نعوظ قوی خیانت نکنید

مشکلات اختلال نعوظ برای مردانی که خیانت می کنند رایج تر است. معمولا پزشکان از افرادی که برای اختلال نعوظ مراجعه می کنند می پرسند که آیا رابطه ای خارج از ازدواجشان دارند که اغلب پاسخشان مثبت است. خیانت باعث می شود هنگامی که همراه همسرتان هستید احساس گناه داشته باشید و همین عذاب وجدان منجر به اختلال نعوظ خواهد شد.


مراقب رژیم غذاییتان باشید
داشتن دیابت سریع ترین روش برای از دست دادن نعوظ است.

بیش از 50 درصد مردان مبتلا به دیابت دچار ناتوانی جنسی می شوند. دیابت تخریب عروض را تسریع می کند و انتقال خون و پیام های عصبی را کند می کند و منجر به ناتوانی جنسی خواهد شد.

استراحت و رعایت سخت رژیم غذایی بهترین راه برای پیشگیری از دیابت و کنترل دیابت است. اگر دچار دیابت شده اید باید همیشه قند خون خود را چک کنید.

مردانی که در کنترل قند خودنشان دقت نمی کنند 70 درصد بیشتر از دیگران دچار اختلال نعوظ می‌شوند.


تاکسی نگیرید
پیاده روی را شروع کنید. در یکی از تحقیقات اخیر محققین متوجه شدند مردانی که روزانه فقط 2 مایل پیاده روی می کنند مشکلات نعوظشان نصف می شود. به گفته دکتر گلدشاین ، 20 دقیقه دویدن آهسته یا نیم ساعت ورزش سنگین هم می تواند همین اثر را بگذارد. هرچه بیشتر ورزش کنید دیواره عروق خونی سالم‌تر مانده و انعطاف پذیری و نعوظ آلت تناسلی بهتری را تجربه خواهید کرد.


زیاد خمیازه کشیدن
تا جایی که به بدن شما مربوط می شود خمیازه کشیدن ونعوظ با هم در ارتباطند.

هر دو توسط ماده‌ای شیمیایی به نام اکشید نیتریک کنترل می شوند که در مغز آزاد می شود و به نورون هایی که دهان و تنفس را کنترل می کنند یا به سمت عروق خونی که آلت تناسلی را تغذیه می کنند فرستاده می شود. گاهی اوقات هم هر دو کار را با هم انجام می دهد. به همین دلیل یک خمیازه بزرگ می تواند باعث ایجاد لرزه در آلت تناسلی شود. ما توصیه نمی کنیم که پیشنوازی را با خمیازه و دهان باز انجام دهید ولی باید به خودتان اجازه دهید که در طول روز که احساس خستگی می کنید خیازه بکشید این کار به مسیرهایعصبی که منجر به نعوظ قوی می شوند کمک خواهد کرد.


برای داشتن نعوظ قوی خوب بخوابید
آلت تناسلی شما بیشتر از آنچه تصورش را می کنید به خوابیدن شما نیاز دارد. هز شبی که می خوابید حدود 3 تا 5 ساعت نعوظ دارید که به تقویت عروق خونی شما کمک می کند.

منبع: سیمرغ

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 34
  • ناشناس
    0

    ابن جفنگیات چیه می نویسید .

    نظرات شما -
    • هنوز هستم
      0

      بذار برسی به چهل سالگی تازه میفهمی یواش یواش شرمندگی های شبانه ات شروع شده.. همه ورزش کنن فوق العاده موثره

    • کاربر ناشناس
      0

      جفنگیات اینه که مرد نتونه آلتش را نعوذ کنه و یه نعوذ خوب و درست انجام بده باید این مطالب را بخونه تا مشکلش حل بشه .

  • علی حیدری
    0

    رسما گرفتید ما رو نه؟ :))))

  • بهرام
    0

    تشکر بابت این مطالب مفیدتون شاید افرادی بخندن به این موضوع ولی این واقعیته که بسیاری از زوجهادرگیرمشکلاتشن

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      دیگه نعوذ آلت مرد خنده دار نیست اگه آلت کامل نعوذ داشته باشه و طولانی و قوی باشه طرف مقابل را به گریه هم میندازه تا دیگه از این خنده ها نکنه .

  • محمد حسن دولتشاهي
    0

    تشکر ممنونم واقعا توصیه ای خوبی بود استفاده می کنم

  • کاربر ناشناس
    0

    جفنگ نیس ممنون از خبر فوری

  • یاسر
    0

    مطالب زندگی بهتر واقعا به درد میخوره. حتی اونهایی که میگن اینها خوب نیست هم لازمشون میشه که بدونن. اینها هم بخشی از زندگیه که باید آموزش داد. مدرسه که آموزش نمیده، پدر و مادرها هم که خجالت میکشن، رسانه هم سکوت کنه، خب نتیجه ش میشه سرکوب غریزه جنسی که توی رفتارهای عصبی کوچه و خیابون میریزه بیرون. چرا باید درباره بخشی از زندگی حرفی نزنیم؟

  • حسن
    0

    تشکر از راهنمایی و لطف شما

  • سبحانی
    0

    سلام. شاید بسیاری از مشکلات خانوادگی قشر جوان به مسائل جنسی برگردد. سرد مزاجی خانم مرد را عصبی کرده و عدم نشاط در مردهم روی خلق و خوی زن تاثیر منفی میگذارد. گاهی زوجین پی چاره و درمان رفته و نتیجه بخش است اما پرده پوشی و حجب و حیا و..در چنین مواردی بی معناست و مثل همه مریضی ها باید به پزشک مراجعه کنند. مطلب خوبی بود و تشکر میشود.

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      درمان نعوذ آلت بستگی به خود مرد دارد اگر استرس و نگرانی را از خود دور کند و به فکر مردانگی خود و مرد بودن فکر کند نعوذش هم کامل میشود

  • ناشناس
    1

    آموزنده بود.باتشکرفراوان ازخبرفوری

  • معلم
    0

    مطالب بسیار مفیدی بود ممنون

  • Arash
    0

    سلام. شاید خیلیها این موضوها را جدی ویا یک شوخی بدانند ولی بیشتر مشکلات جامعه ما از همین مسعله سر چشمه میگیره وبیشتر بی بندوباری ها این موارد باشد که باید اموزش داده شود ولی نه در کانون خانواده ونه در جای دیگری همچین خبری نیست. بسیار مفید وبجا بود باتشکر فراوان.

  • علیر ضا تفظی
    0

    نوشته راخاندم همش درست است منهم باید سیگار راترک کنم جنسینگ قرمز چطور است

  • شاه نعوظ
    0

    همسایمون با 90 سال هنوز هر هفته رابطه داره ،

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      رابطه با پشتی و متکا و رختخوابش داره یا با نعوذ آلتش داره باهاش سرگرمه و بازی می‌کنه باهاش .

    • محسن
      0

      تو از کجا میدونی شیطون

  • Mohsen Rasoli
    0

    سلام تشکرمیکنم بابت این مسئله واقعایکی ازارکان اصلی زندگی زناشویی به رابطه جنسی بستگی داره که مشکل نعوظ خیلی میتونه به زوجین لطمه بزنه ومتعاقبا درامور زندگی مشکلات خانوادگی زیادی ایجادمیکنه.خواهش میکنم بیشتردراین موردفعالیت کنید.تشکروقدردانی بابت کانال خوبتون

  • علیرضا
    0

    جفنگیات نیست شما سنت کم است وبه این دردها نرسیدی کسیکه سنش رفته بالا وقند داره وعاشق است ولی نمیتواند سکس بکند میفهمد پس معلومه هنوز جوانی

  • رضا توکلی ازاد
    0

    باسلام،بسیارمفیدبود

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      بله نعوذ آلت خیلی مفید و با عظمته و با حاله .

  • مقدم
    0

    به عوامل استرس زا که در زندگی روزمره. همه را درگیر کرده هم اشاره کنید فکر و ذهن آرام و بدون نگرانی از معضلات زندگی در این امر بسیار مهم و در رأس نکات باید قرار بگیرد

  • مهدی کوسشی
    0

    سلام عزیزان تا کی میخواهید از امار خارجی استفاده کنید به داخل نگاه کنید نداستن تغذیه مناسب حتی فقر غذایی استرس فراوان نگرانی از اینده و باز هم استرس برای مردان زنان که کمبودی ندارند و بسیار کمتر در استرس هستند و تا نعوذ نباشد رابطه بر قرار نمیشود حتی داروهایی چون وایاگرا یا سیدنافیل و... ایرانیش کار امد نیست و خارجی انهم گران باز از هر طرف میروید به دیوار نداری میخورید این باید درست شود انها که دارند در راه سمال نعوظ خوبی دارند چند درشد مردم عادی توان تفریح دارند به سلاگت

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      آلت مردهای ایرانی خیلی بهتر و قویتر نعوذ می‌شوند به شرط اینکه به خواستش و نیازهاش را بر طرف کنیم و غذا و ویتامین خوب بهش برسونیم دیگه آلت خارجی سگ کی باشه که نعوذ داشته باشه .

  • کدخدا
    0

    سلام 45 سالمه همه مطالبی که گفتید کاملا درسته هرموقع صبح بلند شدید ونعوظ داشتید یادرطول شب درخواب پس نعوظ ایده ال دارید ورزش گزینه مناسبتری میباشد تنها قسمتی که درتمام خوابیدن درشب بیدار است الت مرد است ونعوظ صورت میگیریداگر غیر ازاین است پزشک الزامیست

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      آلت مرد فقط در شب بیداره چرا روز به زور بیدار میشه در روز خواب و بیحاله .

  • م م
    0

    دیگه آلت تناسلی مردان ایرانی قدی سوک کبریت شده و خیلی کوچولو اصلا دیگه حالت نعوذ توی آلت قدی سوک کبریت اثری نداره و هیچ چیزی بهش اثر نداره . آلت تناسلی مردان قدیمی از همه لحاظ کارش درست بود نعوذ داشت چه نعوذی .

  • حمید رضا
    0

    نوشتن که جفنگ است و مزخرف !!!!! اما باید گفت که جوانی و خجالتی و قرص ، قرص نعوظی بیشتر ورزش کنید

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      قرص نعوذی جز سردرد و ضرر برای آلت چیز دیگه نداره و نعوذ موقت داره .

    • کاربر ناشناس
      0

      آلت مرد اگه نعوذ خوب داشته باشه دیگه خجالت و اینا سرش نمیشه و چیزی جلودارش نیست دیگه تا زهرش را نپاشه دست از تحرک و تلاش بر نمی‌داره .

  • کاربر ناشناس
    0

    خرما خرک با نارگیل زیاد بخورید تا آلتتون نعوذ قوی و طولانی داشته باشه.

  • کاربر ناشناس
    0

    آلت مردهای ایرانی خیلی شیطون و بلاست اگه نعوذ کامل بشه کارش درسته فلفل نبین چه ریزه سرش ببین چه تیزه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها