بوشهر از امن‌ترین استان‌ها است/ وضعیت مطلوب شاخص‌ها

بوشهر - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: بوشهر یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است و در بسیاری از شاخص‌های امنیتی و انتظامی در مقام اول تا پنجم قرار دارد.

بوشهر از امن‌ترین استان‌ها است/ وضعیت مطلوب شاخص‌ها

مجید خورشیدی صبح دوشنبه در نشست با فعالان سیاسی و اجتماعی شهرستان دیلم اظهار داشت: بیان دغدغه‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باعث می‌شود تا زمینه توسعه و پیشرفت و رفع مشکلات فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان باید دغدغه‌ها را بشنوند و پس از بررسی و جمع‌بندی نسبت به رفع این دغدغه‌ها اهتمام جدی داشته باشد و مسائل قابل حل را رفع کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: در چنین نشست‌هایی نمی‌توان هر چیزی که بیان می‌شود را حل کرد. خواسته‌ها و دغدغه‌ها زیاد است که باید بشنویم و در صورت امکان رفع کنیم.

وی خاطرنشان کرد: استان بوشهر یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است و در بسیاری از شاخص‌های امنیتی و انتظامی استان بوشهر در مقام اول تا پنجم قرار دارد و شهرستان دیلم نیز وضعیت خوبی در این زمینه دارد.

خورشیدی با بیان اینکه امنیت خوبی در شهرستان دیلم برقرار است، تصریح کرد: مردم نقش بسیار مهمی در این حوزه امنیتی دارند. در بیان وضعیت امنیتی نباید بگونه‌ای عمل کنیم که مسائلی را در ذهن متبادر کند که متناسب با جایگاه شهرستان نباشد.

تقویت احساس امنیت

وی اولین وظیفه فرماندار را برقراری امنیت دانست و اضافه کرد: باید برای تقویت احساس امنیت نیز تلاش داشته باشیم و بدون عدد و رقم نباید وضعیت شهر و شهرستان را بد جلوه دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر به مسئله تامین آب در شهرستان دیلم اشاره کرد و گفت: شهروندان بررسی کنند اگر وضعیت آب شرب در این شهرستان از دیگر نقاط استان بدتر باشد، ما وظیفه داریم توزیع عادلانه را پیگیری کنیم.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای ایجاد گلوگاه دیلم، خاطرنشان کرد: عبور لوله‌های نفت در دو طرف شهرستان باعث می‌شود تا نتوان گلوگاه امن امنیتی ایجاد کرد.

خورشیدی با اشاره به اینکه شغل ابا و اجداد مردم ساحل‌نشین تجارت بوده است، تصریح کرد: آیندگان نیز باید این شغل را داشته باشند و نباید این مشاغل از بین بروند.

وی تاکید کرد: برای اینکه سرعت خودروهای شوتی پائین بیاید، اول تاکید داشته‌ایم که کالای ممنوعه حمل نکنند و سرعت بالاتر از حد مجاز هم نروند و در صورت رعایت این موضوع برخوردی با این خودروها نمی‌شود.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها