مدافع اتلتیکو: دوست دارم نیمار به بارسا برگردد

فیلیپه لوئیس مدافع برزیلی اتلتیکو معتقد است که نیمار در بارسا خوشحال تر از هر جای دیگری خواهد بود.  

مدافع اتلتیکو: دوست دارم نیمار به بارسا برگردد

نیمار در سال 2017 و با قراردادی به ارزش 222 میلیون یورو به پاری سن ژرمن پیوست تا گرانقیمت ترین بازیکن دنیا شود. اما حضور او نیز به قهرمان فرانسه برای کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمکی نکرد.

چند روز پیش، ناصر الخلیفی در یک مصاحبه طوفانی و غیرمنتظره با فرانس فوتبال، ستاره های مشهور تیمش را به باد انتقاد گرفت و تعهد آنها را زیر سوال برد. او تاکید کرد که دیگر بازیکن سلبریتی جذب نخواهد کرد و هیچ رفتار غیرورزشی و کم کاری را تحمل نخواهد کرد. الخلیفی گفت که هر کسی با پروژه او مخالف است، می تواند از باشگاه برود.

از نگاه رسانه های اسپانیایی، هدف اصلی انتقادات او کسی جز نیمار نبود. ستاره برزیلی که این روزها مصدوم است و در برزیل حضور دارد، این پیام را به روشنی دریافت کرده و در پاسخ به آن گفته است:« از حضور در پی اس جی پشیمانم و می خواهم به خانه ام(بارسا) برگردم. جایی که هرگز نباید ترکش می کردم.»

به نظر می رسد که نیمار در حال حاضر آماده جدایی از پی اس جی است و بارسلونا بیش از همه خواهان جذب این بازیکن است.

فیلیپه لوئیس، مدافع هافبک برزیلی اتلتیکو در پاسخ به سوالی در مورد آینده نیمار گفت:« نمی دانم. واقعیت این است که از حالا تا روز پایانی کوپا آمه ریکا می تواند هر اتفاقی رخ دهد. من به شخصه به کادر فنی تیم ملی قول داده ام که تا روز پایانی رقابت ها مذاکره ای با هیچ تیمی نداشته باشم و تمرکزم روی کوپا باشد و فکر می کنم این تصمیم درستی است.

وقتی رقابت ها تمام شود، با اتلتیکو برای جدایی حرف خواهم زد. در مورد نیمار باید بگویم که هیچ ایده ای ندارم که کجا خواهد رفت. با او حرف نزده ام و نمی دانم در پی اس جی می ماند یا به بارسا بر می گردد. خودم دوست دارم او را در بارسا ببینم؛ چون آنجا خوشحال تر خواهد بود و قطعا انتقال او بمب نقل و انتقالات می شود. نیمار در بارسا یک فوتبالیست شاد بود و دوست دارم او بار دیگر به روزهای خوبش برگردد و این در بارسا ممکن خواهد شد. با این وجود من کنار او نیستم و نمی دانم چه فکری در سر دارد. چیزی که از رسانه ها متوجه شده ام این است که احتمال بازگشت او بالاست.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها