پرسش تهمینه میلانی درباره حاشیه پیش‌آمده برای ستاره اسکندری/ نظرتان درباره احترام به زندگی خصوصی چیست؟


4 تیر 1398 - 11:44
5d10436ba0841_5d10436ba0842
تهمینه میلانی، کارگردان سینما در واکنش به فیلم منتشر شده از حضور ستاره اسکندری در خارج از کشور، با انتشار متنی اینستاگرامی، سوالی درباره حدود و حریم زندگی شخصی پرسید.

پس از جنجال مربوط به سفر رامبد جوان و نگار جواهریان به کانادا، پخش یک فیلم از حضور ستاره اسکندری در خارج از کشور حاشیه‌ساز شد. در همین راستا، بحث حریم خصوصی و زندگی شخصی مردم به ویژه چهره‌های سرشناس چند روزی است که داغ شده. تهمینه میلانی، کارگردان سینما هم در پستی اینستاگرامی واکنش نشان داده است.

او نوشته است: «این خانم زیبا و هنرمندو که اسمشون ستاره خانم اسکندریه ، خیلی دوست دارم. و به زندگی خصوصیش احترام می‌گذارم. ایشون هنرمند، مهربان ‌‌و بسیار سختکوش هستند. اصلا احترام زندگی خصوصی همه رو دارم. نظر شما در مورد احترام به زندگی خصوصی و فردی چیه؟ با من موافقید یانه؟ لطفا فقط نظرتونو در مورد احترام به زندگی خصوص افراد بفرمایید. آن هم با ادبیات مناسب این صفحه.»

تهمینه میلانی، کارگردان سینما در واکنش به فیلم منتشر شده از حضور ستاره اسکندری در خارج از کشور، با انتشار متنی اینستاگرامی، سوالی درباره حدود و حریم زندگی شخصی پرسید.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5d10436ba0841_5d10436ba0842
4 تیر 1398 - 11:44

پس از جنجال مربوط به سفر رامبد جوان و نگار جواهریان به کانادا، پخش یک فیلم از حضور ستاره اسکندری در خارج از کشور حاشیه‌ساز شد. در همین راستا، بحث حریم خصوصی و زندگی شخصی مردم به ویژه چهره‌های سرشناس چند روزی است که داغ شده. تهمینه میلانی، کارگردان سینما هم در پستی اینستاگرامی واکنش نشان داده است.

او نوشته است: «این خانم زیبا و هنرمندو که اسمشون ستاره خانم اسکندریه ، خیلی دوست دارم. و به زندگی خصوصیش احترام می‌گذارم. ایشون هنرمند، مهربان ‌‌و بسیار سختکوش هستند. اصلا احترام زندگی خصوصی همه رو دارم. نظر شما در مورد احترام به زندگی خصوصی و فردی چیه؟ با من موافقید یانه؟ لطفا فقط نظرتونو در مورد احترام به زندگی خصوص افراد بفرمایید. آن هم با ادبیات مناسب این صفحه.»

منبع: خبرآنلاین

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


24

نظرات 14
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1398/4/12 -01:42

متأسفانه بازیگرها زن ایران واقعا حجاب را مسخره کرده اند این چه طرز حجاب است شما مسئول تمام بدحجابی در ایران هستید یکی گوشش نشان میدهد یکی گردنش نشان می دهد روسری هم پشت گردن خلاصه واقعا وزارت ارشاد باید جلو این هنجار شکنی بازیگرها بگیرد وگرنه کمکم روسریها از سرشان می افتد البته صدا سیما هم مقصر است

کاربر ناشناس 1 0 پاسخ 1398/4/7 -11:30

سرکار خانم میلانی سلام شما درست می فرمایید در زندگی خصوصی دیگران نباید تجسس باشد ولی عزیزی مثل سرکار خانم اسکندری که خیلی از جوانان جامعه آنها را زیر زره بین قرار داده و از حرکات آنها الگو برداری می‌کنند باید در حرکت‌هایی که می‌کنند بیشتر دقت کنند تا جامعه دچار خدشه و ناهنجاری ها نشود

س... 0 0 پاسخ 1398/4/6 -21:10

ایشون نباید خودشون رو در معرض اتهام قرار میدادن حالا هم اینطور شده پس جای گله نیست ...خود کرده را تدبیر نیست..

Ali 2 1 پاسخ 1398/4/4 -18:48

خانم میلانی.وقتی یک نفر مثل خانم اسکندری به درجه از ازمحبوبیت می رسد که الگوی ظاهری ورفتاری مردم می شود، رفتارش باید متعدانه باشد وا ازهنجارشکنی پرهیزکند.حریم خصوصی اوجایی است که مردم اوراعلنی نبینند.مجالس ، مهمانیها، مسافرتهاو...برای یک فردعادی هم حریم خصوصی نیستند، چه رسدبه فردی مثل ایشان.رفتارایشان دقیقا مصداق دوروییونفاق وخیانت ایشان است

ساحل 4 1 پاسخ 1398/4/4 -17:04

خانم میلانی لطفا شما وسایر هنرمندان دیگرلازم است بیشتر درخصوص معنی حجاب تحقیق کنید .حجاب در اسلام یک امر واجب است نه یک کار دلبخواهی .لطفا اگر دوست دارید بی حجاب باشید بحثی نیست مثل گلشیفته فراهانی بروید آمریکا وکیفشو ببرید چرا این همه داستان تعریف می کنید.

کاربر ناشناس 4 1 پاسخ 1398/4/4 -12:43

بنظرم کسی که می پذیره ستاره (سلبریتی) باشه همینجور که براش سود داره ضررم داره یک ستاره دیگه زندگی خصوصی نداره چطور وقتی عکسای خصوصیشونو برای جلب فالوور میزارن خوبه ولی دیگران میزارن بده خاهشا مظلوم نمایی نکنیدحداقل یه قانون داشته باشین که خودشون ( ستاره ها) قبول داشته باشن

نام 4 1 پاسخ 1398/4/3 -13:54

خانم میلانی بهتره با ستاره اسکندری برید خارج از کشور شما کارگردان بشو و اسکندری بازیگر ببینیم قبولتان دارند؟

محمدرضا کریمی 3 1 پاسخ 1398/4/3 -12:38

افراد محدودی از جامعه هنری هر کشوری در صدر گروه پرطرفداران چهره های هنری قرار دارند . و این افراد از هر نظر کوچکترین رفتار و گفتار و عملکرد و نحوه برخورد و نوع پوشش و حتی زندگی خصوصی و حریم اون ...... در داخل و خارج از کشورشون زیر ذره بین دوستان و دشمنانشون قرار داره ..ولازمه برای مصون موندن از هرگونه انتقادی و همچنان در اوج محبوبت موندن ...اصولی خاصی رو رعایت کنند..ضروتا بایستی در سفر خارج از کشور. خانم ستاره اسکندری به این اصول خاص پایبند می موندن تا دچار حاشیه نشن...

مریم 9 1 پاسخ 1398/4/3 -11:37

خانم عزیز،مردم به زندگی خصوصی کسانی حساس هستند که در صدا وسیما به مردم از خوبی‌های حجاب وهم صدایی با امران به معروف،داد سخن میدهند

معرفت 7 1 پاسخ 1398/4/3 -09:48

تهمینه عزیز محل عمومی در اانظار چشمهابی دریده زندگی خصوصی معنا ندارد .اینطور زندگی فقط مربوط به گدایان وصاحبان ویترن هاست

نظر 9 1 پاسخ 1398/4/3 -08:45

خانم میلانی اگر مسلمانیم باید بدانیم دستور اکید قرآن و اسلام = حجاب است. ولی متأسفانه اکثرا هنرپیشه ها روسریهاشون ته سرشونه یعنی روسری سرنکنن بهتره این طرز روسری بستن حجاب نیست همون بهتر که نباشه. بعد ای کاش حجاب بعضی از خانمهای ایرانی را با کشورهای عربی یا ترکیه یا حتی کسانی که تازه مسلمان شده اند مقایسه کنید میبینید که به معنی واقعی با حجاب هستند در صورتیکه مذهب آنها تشیع نیست و اهل تسنن هستند. بعد حجاب برای اکثر ما ایرانیها هم مرد و هم زن مهم است اگر نمی دانید کمی دقت کنید چرا فکر میکنید فقط نظرات شما مهم است.

و.س. 1398/4/3 -12:45

باید واقعا دید چرا در کشورهایی که داشتن حجاب در انها اختیاریست اگر کسی باحجابست حجابش واقعا کاملست با اینکه شرایط برایش به گونه ای سختتر هم میشود با وجود آن همه آزادی و بی بند و باریهای رایج.

کاربر ناشناس 1398/4/7 -02:59

خانم شما خودتان هزار ایراد دارید حالا داریداز کسی که به مردم وکشور خیانت کرده دفاع میکنید