بحث شدید روحانی با جهانگیری/ معاون اول قهر کرد/ روحانی خطاب به جهانگیری: شما دنبال سرنگونی دولت هستید/ جهانگیری از دیروز به محل کارش نرفته است/ واکنش آشنا و نادری

انتخاب در خبری مدعی شد: در پی بروز مباحثه‌ای در جلسه‌ی شنبه‌ی سران قوا، روحانی خطاب به جهانگیری می‌گوید که شما و اصلاح طلبان به دنبال سرنگونی دولت هستید.

بحث شدید روحانی با جهانگیری/ معاون اول قهر کرد/ روحانی خطاب به جهانگیری: شما دنبال سرنگونی دولت هستید/ جهانگیری از دیروز به محل کارش نرفته است/ واکنش آشنا و نادری

این سایت نزدیک به دولت و جناح اصلاح‌طلبان در ادامه نوشت: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور پس از اظهارات تند و تیز روحانی خطاب به او در جلسه سران قوا، از دولت قهر کرده و از ديرور در محل كار خود حاضر نشده است.

براساس این گزارش، در پی بروز مباحثه ای در جلسه ی شنبه ی سران قوا، روحانی خطاب به جهانگیری می گوید که شما و اصلاح طلبان به دنبال سرنگونی دولت هستید.

جهانگیری، اما در واکنش به این سخنان روحانی، اظهارات تندی بر زبان نمی‌آورد، اما تصمیم به ترک جلسه را می‌گیرد، اما لاریجانی از او می‌خواهد جلسه را ترک نکند.

براساس گزارش انتخاب، جهانگيري پس از پايان جلسه، راهی منزل شده و در محل كار خود حاضر نمی شود.

طبق اطلاعات رسيده، چندین تن از وزرا، طی ديروز و امروز با جهانگیری در منزلش دیدار کرده اند و خواستار بازگشت او به سرکارش شده اند، امری که هنوز محقق نشده است.

محمدجواد ظريف از جمله وزرایی است كه براي وساطت، به منزل جهانگيری رفته است.

پالیزدار: اسحاق جهانگیری هم‌اکنون در جلسه هیات دولت حضور دارد

مشاور معاون اول رئیس جمهور در واکنش به برخی اخبار درباره درگیری لفظی روحانی و جهانگیری، گفت: معاون اول رئیس جمهور هم اکنون در جلسه هیات دولت حضور دارد.


کاظم پالیزدار مشاور معاون اول رئیس جمهور در خصوص شایعات مطرح شده پیرامون اسحاق جهانگیری در فضای مجازی، گفت: جلسه هیات دولت دقایقی پیش آغاز شده و آقای جهانگیری هم با قوت در این جلسه حضور دارند.

برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند که اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور پس از اظهارات تند و تیز روحانی خطاب به او در جلسه ای در روز شنبه، از دولت قهر کرده و از دیرور در محل کار خود حاضر نشده است.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر معاون اول رئیس جمهوری در واکنش انتشار شایعه قهر او از دولت اظهار کرد: جهانگیری در جلسه هیئت دولت شرکت کرده‌است. بیشتر بخوانید

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 18
  • ایزدی
    0

    وقتی سران قوا باهم جدل داشته باشند از رده های پایین چه انتظاری هست

    نظرات شما -
    • Poj
      0

      سران قوا؟؟؟ عزیزم روحانی رئیس قوای مقننه است. ربطی به دیگر سران نداره خبر. اینها همش تبلیغاتیست که اصلاحطلب ها با هماهنگی روحانی طراحی کردن تا مثلا بگن اختلاف دارن باهم تا در انتخابات اینده مردم رو گول بزنن. کلک نخورید.اگر روحانی با جهانگیری و اصلاحطلب ها اختلاف داشت هفته ی قبل برای نجات نجفی سره یک میز نمینشستند.

  • اقای خاص
    0

    باشه نمیخواد انقد فیلم بازی کنید

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      حتمااقای روحانی وجهانگیر برسردوزدیهاکه ازاین ملت مظلوم کرده اند دعوا میکنند وهرکدام سهم بیشتری ازدیگری مخواهند

    • Poj
      0

      روحانی و جهانگیری طبق سناریوی از پیش تعیین شده اصلاحطلب ها باهم درمقابل خبرنگاران کلکل کردن تا مردم رو گول بزنن برای انتخابات1400و انتخابات پیش روی مجلس. مطمعن باشید همش نقشست.

  • م
    0

    اگه آقای رو خانی وجهانگیر یک بار دعوا کردن زنان و مردان هر روز سر گرانی و بدبختی دعوا میکنن واز هم جدا میشن

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      ?

    • Poj
      0

      مطمعن باش اینها همه یک شویه تبلیغاتی است که اصلاحطلب ها برای نجات یافتن از منجلاب برجام و بی کفایتیشان انجام میدن. مطمعن باش روحانی و جهانگیری و اصلاحطلب ها کوچکترین اختلافی ندارن.فقط میخوان واسه انتخابات مجلس و انتخابات1400 همشون باهم سقوط نکنن.

  • هاخودشه
    0

    گلایی من برا چی دعوا کردن الهی گل بشین نازنینایی من گل پسرام

  • شیرینی زندگی
    0

    آقای روحانی... درست است که از زمین و زمان دچار تحریم های مختلف قرار گرفته ایم! ملت قبول دارد که تمام تلاش خود را انجام میدهید تا در پیشگاه ملت و کشور و دنیا و الخصوص رهبر معظم انقلاب سر بلندتر باشید؛ ولی قبول کنید که انسان جائزالخطاست؛ و نمیتوانید یک تنه به جنگ تمامی کار شکنان بروید! همه شاهد تلاش‌های بی وقفه جناب جهانگیری هستیم؛ هر چند ایشان هم جائزالخطاست؛ و فشار فوق‌العاده شدید روحی و روانی را یدک میکشید؛ ولی فکر کنم بد نباشد بیشتر از قبل با هم تعامل داشته باشید! چون لحظه اختلاف بین شما عزیزان؛ همان لحظه شکاف بین شماست؛ و دقیقا نقطه نفوذ دشمن و زدن ضربه کاری و باعث زمینگیر شدن شما بزرگواران و سرافکندنگی ملت همیشه غیور و همیشه سربلند ایران خواهد شد. پس خواهشن بخاطر ملت سرافراز ایران اسلامی و زنده نگه داشتن یاد امام راحل و دلگرمی رهبر عزیزمان بیشتر قبل منسجم تر باشید. و من الله التوفیق ان شاء الله

    نظرات شما -
    • Poj
      0

      کاملا مشخصه که داری به طور غیر مستقیم مارو خر فرض میکنی و از روحانی تمجید میکنی. روحانی اگر درصدی از فرمایشات رهبر را انجام میداد ما وضعمان این نبود. این مردک و رفقای اصلاحطلبش دوماهه پیش میخواستند با تصویب FATFوCFT ایران وسپاه رو دچار خود تحریمی کنند. این اقای روحانی تنها تلاشی که میکنه برای نجات برادره دزدش(حسین فریدون) و برادره جهانگیری از دست قوه ی قضائیه و رفع حصر یک جانی و جاسوس به نام خاتمی هست.

  • arman
    0

    حالا جهانگیری که سهله ، روحانی و کللل کابینه دولت هم برن و جاشون چندتا دسته بیل یا هویج هم بزارن شاید بهتر هم باشه . حداقل خرابکاری نمیکنن

  • هامون
    0

    هوا گرمه ، یه لحظه فشار زد بالا بخاطر مردم نیست !اشتباه نکنیم اگر بود تا حالا باید سرو دست میشکوندن

    نظرات شما -
    • Poj
      0

      کله این حرف ها یک سناریوی از پیش تعیین شده است که توسط روحانی و اصلاحطلب ها طراحی شده. میخوان جوری جلوه بدن که باهم اختلاف دارن لکن روحانی بدون اجازه اصلاحطلب ها اب هم نمیخورد. اگر روحانی با جهانگیری و اصلاحطلب ها اختلاف داشت چند هفته پیش یک جلسه نمیگذاشتند برای نجات نجفی. این ها کلک های سیاسی روحانی و اصلاحطلب هاست

  • حسین
    0

    کاش آقای روحانی زودتر از اینها اقدام میکرد باعث تمام مشکلات مردم جهانگیری است وبس

    نظرات شما -
    • Poj
      0

      فکر میکنم تو اصلاحطلب هستی که داری مطابق خواست انها عمل میکنی. جهانگیری فقط یک معاون است و بدون اجازه روحانی اب هم نمیخورد همانطور که روحانی بدون اذن اصلاحطلب ها اب نمیخورد. اینها نقشه ی روحانی و اصلاحطلب هاست برای انتخابات مجلس و 1400.

  • Poj
    0

    این ها همه نقشه اصلاحطلب هاست. انها میخواهند به گونه ای جلوه دهند که روحانی برخلاف نظر اصلاحطلب ها دولت را اداره میکند تا در مجلس و چه بسا انتخابات سال1400 بتوانند سر ملت را شیره بمالند. همه میدانیم که دولت بی اذن اصلاحطلب ها اب هم نمیخورد. اصلاحطلب ها از جمله خوده روحانی در تلاش هستند تا جهانگیری را پاک و خالص و مخالف روحانی جلوه دهند تا شانسی برای ریاست جمهوری داشته باشد. لکن مردم اگاه تر از این حرف ها هستند. انتخاب نوشته:روحانی به جهانگیری گفته شما و اصلاحطلب ها قصد نابودی دولت را دارید. من هم میگویم:جناب روحانی جوری میگویید اصلاحطلب ها که انگار خودت اصولگرا هستی. برو خودت را مسخره کن.

  • عبدالرضا غیایی شاملو
    0

    کاملا نمایشی و برنامه ریزی شده میباشد دقیقأ برای همین موضوع و مطلبی که الان ما مردم داریم میبینیم و میخوانیم که آی مردم بدانید و آگاه باشید که جناب روحانی نه تنها نزدیکی با اصلاح طلبان ندارد بلکه کلی هم اختلاف بین جناب روحانی و اصلاح طلبان وجود دارد پس مردم عزیز لطفا حساب جناب روحانی و کارنامه ضعیف ایشان در ریاست جمهوری را از اصلاح طلبان جدا کنید و باز هم در هر انتخاباتی چه مجلس و چه ریاست جمهوری بیایید و به ما اصلاح طلبان رای بدهید آخه ما اصلاح طلبان خیلی ثروت و قدرت رو دوست داریم نکنه یوقت به شخص و یا حزب دیگه ای رای بدید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها