امسال نه؛ امباپه تابستان آینده رئالی می‌شود

روزنامه اسپانیایی آ اس مدعی شد باشگاه رئال مادرید قصد دارد نه امسال بلکه تابستان آینده برای جذب کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن اقدام کند.

امسال نه؛ امباپه تابستان آینده رئالی می‌شود

روزنامه اسپانیایی آ اس با انتشار گزارشی مدعی شد باشگاه رئال مادرید که بار دیگر سیاست کهکشانی خود را از سر گرفته یکی از هدفهای نقل و انتقالاتی خود را کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن در نظر گرفته ولی بر خلاف شایعات، رئالی‌ها قصد ندارند امباپه را امسال تابستان به مادرید منتقل کنند بلکه برای جذب او در تابستان آینده هدف‌گذاری کرده‌اند.

آ اس می‌گوید رئال مادرید تصمیم گرفته به سیاست سابق خود موسوم به سیاست کهکشانی بازگردد. سیاستی که با جذب یک ابرستاره بزرگ و منفجر کردن یک بمب نقل و انتقالاتی در هر فصل شناخته می‌شود.

به گزارش این روزنامه اسپانیایی، رئال مادرید که امسال ادن هازارد، ستاره بلژیکی چلسی را با قراردادی به ارزش 140 میلیون یورو به خدمت گرفته دیگر به دنبال جذب یک ستاره بزرگ و گران نیست و در نتیجه تصمیم دارد کیلیان امباپه را در تابستان 2020 از PSG خریداری کند.

آ اس می‌گوید رئال مادرید از امباپه خواسته است از همین حالا درخواست خود برای جدایی از PSG را به مدیران این باشگاه اطلاع دهد.

امباپه، ستاره 20ساله فرانسوی که ابتدا به عنوان بازیکن قرضی از موناکو به PSG منتقل شده بود، امسال در صورت ماندن در این باشگاه فرانسوی، سومین فصل خود با پیراهن پاری سن ژرمن را سپری خواهد کرد. امباپه بعد از فصل اول حضورش در PSG که بازیکن قرضی بود با قراردادی 160 میلیون پوندی در این تیم دائمی شد.

امباپه در این مدت دو بار با PSG قهرمان لوشامپیونا شده و در 87 بازی‌ای که برای این تیم انجام داده 60 گل به ثمر رسانده است. اما ناکامی باشگاه پاریسی در اروپا و حذف شدن در مرحله یک‌هشتم نهایی چمپیونزلیگ برای دو فصل پیاپی به عنوان یکی از علتهای اصلی تمایل امباپه به جدایی از PSG اعلام شده است.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها