قلعه نویی: برای کی روش و کومان جایگزین داریم

امیرقلعه نویی می گوید نهایتا 3 الی 4 بازیکن دیگر به جمع طلایی پوشان اضافه خواهند شد.

قلعه نویی: برای کی روش و کومان جایگزین داریم

امیرقلعه نویی و سپاهان روز گذشته اولین تمرین خود را برای حضور قدرتمند آغاز کردند. در حاشیه این تمرین قلعه نویی در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه در رابطه با شرایط تیمش گفت: نهایتا بین 3 الی 4 بازیکن دیگر به تیم اضافه خواهیم کرد. از هیئت مدیره و شخص آقای عظیمیان نهایت تشکر را دارم. ضمن اینکه به ایشان تبریک می گویم که توانسته اند مدیر شایسته از دیدگاه کارگران باشند. این هم انسانیت ایشان را نشان می دهد.

سرمربی طلایی پوشان ادامه داد: امسال فکر و ذهن ما این است که سالی بهتر از فصل قبل داشته باشیم و این مهم ان‌شاالله اتفاق می‌افتد.

امیرقلعه نویی سپس در پاسخ به این سوال که از شرایط تیم در بحث یارگیری رضایت دارد یا خیر بیان کرد: در بحث یارگیری سه بازیکن لیگ برتری گرفتیم و دو بازیکن جوان. اعتقاد دارم علاوه بر 18 بازیکن بزرگسال یک تیم سایه هم باید درست کنیم که این تیم سایه آینده سپاهان باشد. خوشحالم که دو بازیکن بسیار عالی آقای محبی و آقای زینالی رو گرفتیم و آقای میرزایی هم که برگشته است. بازی های میرزایی و سایر بازیکنان که به تیم های دیگر داده بودیم را هر هفته رصد می‌کردیم و از آقای میرزایی بسیار راضی بودیم. امیدواریم نسبت به سال گذشته کیفیت بهتری داشته باشیم. در مجموع از شرایط راضی ام، اما امیدوارم سایر بازیکنان هرچه زودتر به تیم اضافه شوند تا بالانس بدنی‌مان به هم نخورد. ما 5 تا 6 هفته را برای آمادگی گذاشتیم و هر چه بازیکنان دیرتر بیایند، ما بیشتر ضرر می کنیم.

از قلعه نویی در مورد زمان بازگشت کومان و استنلی پرسیده شد. او در واکنش به این سوال بیان کرد: کومان و استنلی در لیست ما هستند؛ اعتقاد دارم خصوصا کومان در لیگ آینده بیشتر می تواند به ما کمک کند. کی‌روش دو سالی است که با من است و شناخت کاملی از فوتبال ایران دارد اما کومان در این فصل سال اولش بود و در فصل آینده بسیار بهتر می‌تواند به تیم کمک کند. توقع داریم زود به ما اضافه شوند تا از لحاظ بدنی عقب نباشند ولی برنامه دادیم اگر یک درصد حضور خوب هوادارنمان بود.

قلعه نویی حرف هایش را با تشکر از هواداران تیمش خاتمه داد: واقعا از همه مهم تر حضور هواداران خوبمان بود. چه آنجایی که مظلوم واقع شدند چه آنجایی که در اصفهان بودند چه آنجایی که صد نفر بودند و به اندازه صدهزار نفر تشویق کردند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها