کواکبیان: آقای روحانی! شما اول در جلسات مجمع تشخیص شرکت کنید، بعد نگران تصویب CFT و پالرمو شوید

نماینده تهران گفت: رئیس جمهور در جلسات مجمع شرکت نمی‌کند و بعد می‌گوید چرا CFT و پالرمو تصویب نمی‌شود.

کواکبیان: آقای روحانی! شما اول در جلسات مجمع تشخیص شرکت کنید، بعد نگران تصویب CFT و پالرمو شوید

مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در جلسه علنی امروز (یکشنبه دوم تیر ماه )مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی اظهار کرد: بسیار خوشحالیم که عزیزان نیرو‌های مسلح توانستند اقتدار خود را در ساقط کردن پهپاد آمریکایی به رخ دشمنان بکشند.

وی افزود: دشمن اکنون به تناقض گویی افتاده به نحوی که گاهی تهدید و گاهی تشکر می‌کند، امیدواریم ترامپ گول تیم جنگ طلب را نخورد چراکه نیرو‌های مسلح ما نشان دادند که متحد و مقتدر در خدمت سیاست‌های کلی و دیپلماسی هستند و البته دیپلماسی نیز نشان داد که در خدمت نیرو‌های مسلح است.

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات تصریح کرد: آقای روحانی در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت نمی‌کند و بعد می‌گوید چرا CFT و پالرمو تصویب نمی‌شود، شما اول در جلسه شرکت کنید تا این لوایح تصویب شود.

کواکبیان درباره مصوبه افزایش حقوق کارمندان گفت: در این راستا دو تفکر متفاوت میان مجلس و دولت ایجاد شده و از جایی که مرجع تقصیر قانون مجلس است لازم است که در این باره تصمیم واحدی گرفته شود چراکه کارمندان هر روز از ما در مورد افزایش حقوقشان سوال می‌کنند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محمد
    0

    آقا به فکرگرفتاری مردم باش مثلا نماینده هستی مدام در فکرحصر شجریان پالامور و ...هستی که دوریال بدرد نمی خورد اگر مردی بگو آقای روحانی چرا گرانی بیداد می کند دریک هفته لبنیات دوبارگران شده نماینده کجایی چهل پنجاه میلیون ازمجلس می گیری یارانه کاغذ صدها میلیون چه می دانی درد ۵ماه گوشت نخوردن یعنی چه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها