یک عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرفوری:

آخرین خبرها از مناسب‌ سازی معابر شهر تهران/ اگر بوستان‌ها و سرویس‌های بهداشتی مورد تایید معلولان نباشند، تخلف شهرداری است

رئیس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران گفت: مناسب سازی خیابانها صفردرصد و ساختمانها 4 درصد است ضمن اینکه از 2200 بوستان تنها 40 عدد مناسب سازی شده‌اند.

آخرین خبرها از مناسب‌ سازی معابر شهر تهران/ اگر بوستان‌ها و سرویس‌های بهداشتی مورد تایید معلولان نباشند، تخلف شهرداری است

زهرا نژادبهرام ، رئیس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبر فوری ، خبر داد که در راستای ارتقاء کیفیت معابر شهر تهران به ویژه در نقاط مرکزی و بافت های فرسوده، از اسفندماه سال گذشته تا پایان خرداد سال جاری، 21 هزار نقطه خرابی معابر، مرمت شده است.

به گفته او، حدود یک میلیون متر مربع از معابر شهر تهران، چیزی حدود 205 هزار تُن روکش آسفالت شده اند.

نژادبهرام، پیش از این از عملکرد ستاد مناب سازی و معاونت شهرسازی شهرداری تهران به دلیل عدم پیشرفت فعالیت های اجرایی انتقاد کرده و گفته بود که نظارت ضعیف بازرسی بر فعالیت های مناسب سازی برای معلولان منجر به عقیم ماندن پروژه هایی شده که بودجه اختصاصی شان را دریافت کرده‌اند.

به گفته این عضو هیات رئیسه شورای شهر، تمام معابر، بوستانها و سرویس های بهداشتی که گفته می شود مناسب سازی شده اند، باید مورد تائید معلولان قرار گیرد. در غیر این صورت جزو تخلفات شهرداری محسوب می شود.

اواسط اردیبهشت ماه سال جاری، نژادبهرام اعلام کرد مناسب سازی خیابانها صفردرصد و ساختمانها 4 درصد است ضمن اینکه از 2200 بوستان تنها 40 عدد مناسب سازی شده‌اند.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها