غرق شدن جوان 23 ساله در سد مهدی شهر

یک جوان ۲۳ ساله در سد رودخانه فینسک مهدی‌شهر غرق شد که تلاش هلال احمر، آتش نشانی، فرمانداری شهرستان به عنوان رئیس ستاد مدیریت بحران و جوامع بومی برای نجات این فرد بی‌نتیجه ماند.

غرق شدن جوان 23 ساله در سد مهدی شهر

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبر فوری ، یک نوجوان در رودخانه فینسک مهدی‌شهر غرق شد و علیرغم تلاش جوامع بومی محلی، آتش‌نشانی، هلال‌احمر و فرمانداری مهدی‌شهر به‌عنوان رئیس ستاد مدریت بحران این شهرستان که همگی در محل حضور داشتند عملیات نجات این فرد بی‌نتیجه ماند.

استخرهای ذخیره آب کشاورزی و سدها و رودخانه‌ها محل مناسبی برای شنا نیست، با توجه به گرمی هوا و در پیش‌رو بودن تابستان مردم تصور می‌کنند که می‌توانند در این مکان‌ها شنا کنند اما به دلیل رسوبی بودن و ناوارد بودن افراد متاسفانه شاهد غرق‌شدگی افراد هستیم لذا هم استانی‌ها تقاضا داریم از شنا در این نواحی به‌طور جد پرهیز کنند.

دو هفته پیش فردی مجهول‌الهویه و غیربومی در استخر ذخیره آب کشاورزی روستای سعدآباد شاهرود غرق شد و دختر نوجوان ۱۱ ساله‌ای نیز در رودخانه یکی از روستاهای بخش کالپوش میامی فروردین امسال جان باخت. دیگر مرگ رخ داده در این حوزه اما سرنشین خودروی ال ۹۰ بود که در سیل جنوب سمنان جان خود را از دست داد تا سال ۹۸ سال تلخی برای حوادث از این دست باشد.

انتظار می‌رود خانواده‌ها مراقبت و دقت بیشتری نسبت به فرزندان خود داشته باشند و آن‌ها را از شنا در مناطق ممنوعه بر حذر دارند.

منبع: مهر

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها