هشدار سرلشکر رشید به سران آمریکا: نسبت به حفظ جان نیروهایتان مسئولانه رفتار کنید

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا گفت: دولت آمریکا باید با اجتناب از رفتار اشتباه در منطقه، نسبت به حفظ جان نیروهای آمریکا و به خطر افتادن آنها مسئولانه رفتار کند.

هشدار سرلشکر رشید به سران آمریکا: نسبت به حفظ جان نیروهایتان مسئولانه رفتار کنید

سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا، امروز یکشنبه(دوم تیرماه) در بازدید میدانی از مرکز فرماندهی و کنترل و رادارها و سامانه‌های موشکی نیروی هوافضای سپاه در جمع فرماندهان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در حال یک رویارویی راهبردی برای حفظ ثبات و مدیریت، موجودیت و همچنین موقعیت و قدرت منطقه‌ای در برابر ائتلاف آمریکا- رژیم صهیونیستی و سعودی‌ها قرار دارد.

وی افزود: دولت آمریکا باید با اجتناب از رفتار اشتباه در منطقه، نسبت به حفظ جان نیروهای آمریکا و به خطر افتادن آنها مسئولانه رفتار کند. در صورت وقوع درگیری در منطقه، دامنه و زمان آن از سوی هیچ کشوری قابل مدیریت نخواهد بود. ما به دنبال جنگ نبوده و نیستیم ولی با قدرت از منافع ملت شریف ایران در برابر هر نوع تهدید و تجاوزی دفاع خواهیم کرد.

سرلشکر رشید خاطرنشان کرد: سرنوشت منافع ملت‌های منطقه به هم پیوسته است. تقسیم صلح و جنگ امکان‌پذیر نیست، یا همه در مسیر ثبات حرکت خواهیم کرد یا منطقه بر اثر سیاست‌های مداخله جویانه آمریکا و تحریک برخی از کشورهای معلوم درگیر بی‌ثباتی و جنگ خواهد شد. برای جلوگیری از جنگ گفتار به تنهایی کافی نیست و به اراده و رفتار مناسب نیاز است.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • مردم
    0

    باید هواپیمای سرنشین دار را هدف قرار میدانند ،،،بجای هواپیمای مسافر بری چند سال قبل

  • فدایی سیدعلی
    0

    سلام بر مردان غیور که به حق شایسته مردانگی هستند و چون الگوی خود حیدر کرار وآقا عباس علمدار ومولاحسین(ع) سر تعظیم وتسلیم فرود نمی آورند . شغال پیر فتنه وسگان دجال منطقه بدانند شیران این بیشه اگر برخیزند دیگر جایی برای جولان وگرد خاک آنها نیست. شیوخ زنباره وسرسپرده منطقه برایشان سخت روزی است اگر غرش موشکهای رگباری ایران را بر آسمان لانه های پوشالی خود احساس کنند. اینجا ایران است . خلیج فارس خلیج همیشه فارس است . ایرانیان میدانند شیوخ زن صفتی که پشت اربابان(صاحبان) امریکایی واسراییلی خود مخفی شده اند با یک غرش شیران نر ایران زمین قالب تهی میکنند.پس ننگ بر سازش وتسلیم . عربستان مدعی قدرت از شیعیان یمنی که بادستان خالی می جنگیدند چه خوفی دارد وکلافه شده است.اگردوست دارند صدها برابر آن را هم امتحان کنند سپاه وارتش وملت ایران آماده نمایش گوشه ای از قدرت عظیم خود است تاشما را پشیمان کند.(( وای اگر سید علی حکم جهادم دهد_ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد)).

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها