اولین پارچه عمامه تولید ایران، هدیه طلبه اصفهانی به رهبر انقلاب

اولین تولید کننده پارچه عمامه صدرصد ایرانی به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات با حجت‌الاسلام قمی دیدار کرد و یک قواره پارچه سیاه عمامه برای هدیه به رهبر انقلاب به وی تقدیم کرد.

اولین پارچه عمامه تولید ایران، هدیه طلبه اصفهانی به رهبر انقلاب

حجت‌الاسلام غلام‌رضا شاه‌حسینی اولین تولید کننده عمامه صدرصد ایرانی در مراسم دیدار با حجت الاسلام محمد قمی که در دفتر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد با بیان اینکه تولید پارچه عمامه ایرانی هنوز به صورت صنعتی انجام نشده است و در حال فراهم کردن زمینه برای تولید ۲۰ هزار متر از این پارچه هستیم اظهار داشت: پارچه عمامه ایرانی از استقامت بسیار خوبی برخوردار است و اگر تولید این پارچه به صورت صنعتی انجام شود کیفیت آن ۵۰ برابر ارتقا خواهد یافت.

وی افزود: در حال حاضر در زمینه تولید عمامه ایرانی یک گروه سه نفره فعالیت می‌کنند که گروه اصلی هستند و برای تولید مکانیزه این کالا دستگاه‌هایی توسط دانشجویان مکانیک اصفهانی طراحی شده است. امیدوارم اینگونه تولیدات موجب شادی رهبر معظم انقلاب اسلامی شوند.

در پایان این مراسم حجت الاسلام، محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تقدیر از حرکت جهادی روحانیون اصفهانی برای تولید ملی و تحقق خواسته رهبر انقلاب قول داد این پارچه عمامه ایرانی را تقدیم رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهد کرد.

حجت الاسلام غلام‌رضا شاه‌حسینی، مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاه صنعتی اصفهان، در نوروز ۹۸، در راستای «حمایت از کالای ایرانی» با جمعی از دانشجویان کارگاه تولید پارچه عمامه ایرانی را راه‌اندازی کرد که این کارگاه در هر ۲۰ روز، بدون دستگاه و با کار دست، ۵۰۰ متر پارچه عمامه با عرض دو متر تولید می‌کند که این کار به نوبه خود منحصر به فرد است.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها