ترامپ: دوشنبه تحریم‌های بیشتری علیه ایران اعمال می‌شود

رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که واشنگتن روز دوشنبه تحریم‌های بیشتری را علیه ایران اعمال خواهد کرد.

ترامپ: دوشنبه تحریم‌های بیشتری علیه ایران اعمال می‌شود

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا شامگاه شنبه در پیامی در توئیتر نوشت که تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال می‌شود.

وی در این پیام نوشت: ایران نمی‌تواند تسلیحات اتمی داشته باشد! تحت برنامه وحشتناک اوباما، آنها طی چندین سال کوتاه در مسیر (بمب) هسته‌ای قرار می‌گرفتند و راستی‌آزمایی کنونی نیز غیرقابل قبول است. ما تحریم‌های بیشتری را روز دوشنبه علیه ایران اعمال خواهیم کرد.

ترامپ در ادامه توئیت خود نوشت: من منتظر روزی هستم که تحریم‌ها علیه ایران برداشته شود و آنها دوباره ملتی سازنده و خوشبخت باشند.هر چه سریعتر بهتر.

ترامپ روز شنبه نیز پیش از رفتن به تفرجگاه کمپ دیوید برای انجام رایزنی درباره ایران گفته بود که واشنگتن در مسیر اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران برای جلوگیری از دستیابی این کشور به سلاح هسته‌ای است.

وی گفته بود: تمام چیزی که من از آنها می‌خواهم این است که سلاح هسته‌ای نداشته باشند و اگر آنها بخواهند می‌توانیم بسیار سریع به توافق برسیم و این به آنها بستگی دارد.

ترامپ در حالی از ایران می‌خواهد که سلاح هسته‌ای نداشته باشد که رهبر جمهوری اسلامی ایران در فتوایی شرعی تاکید کرده‌اند که هرگونه تولید و ذخیره سازی سلاح هسته‌ای حرام شرعی بوده و در دیدار اخیر با «آبه شینزو» نخست وزیر ژاپن نیز بار دیگر به این موضوع اشاره کردند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • رحیم. شکری
    0

    اگر آمریکا .اسرائیل .دشمن اتمی ایران هستند چراباید کره شمالی باقاطعیت داشته باشد وما حرام بدانیم .دشمن .سپر میلیونها کشتار رااگرفرمان قتل دهد با کدام وسیله. باید با آن مقابله کنیم . چرا ما ارزش برای جان خود مردم و ملت ارزش قائل نشویم . دشمنی که منطق حلال و حرام سرش نمیشود چرا باید عقیده خود کشی داشته باشیم این کشور باید اتم داشته باشد تا از ملتش دفاع کند امیدوارم مسئولین امر پس از کشتار وحشیانه آمریکا تازه به این فکرمیکنند مثل الان که دشمن را درحوالی هدف قراردادیم باید هرچه زودتر کلاهک اتمی تا مغز آمریکا را واجب بدانیم داشته باشیم نه بعداز هزاران تلفات احتمالی به این فکربیفتیم از مسئولین کشوراستدعادارم بعنوان یه ایرانی .روراست آزمایشی با دشمن تجدیدنظر کنند و حتما پشت گوش نیندازند ملت بزه آمریکا و منتظر حمله. به مراکز باشیم.بایددشمن قدرت ایران را حس کند مخصوصا عربهاوشیوخ منطقه که دیر بجنبیم تکه پدرمان میکنند .چترآمریکا هنوز داعش است که حتی طالبان ازآن میترسدتحت حمایت آمریکا آموزش بعداز عملیات خود علیه ایران داردمیبیند.پس بیدارترباشیم.اینجا شخص. مهم نیست عزت اسلام مهم است جان هزاران ایرانی وسط است نمیخاهیم یمن دوم باشیم .چون هشت سال تجربه داریم و حاصل تجربه جنگ .پس غفلت آخرین و اولین خطابه مامیتواندباشد.

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      برای همین دوم خرداد شده و به کارمندان بیچاره حقوق پرداخت نمی شود

  • رحیم. شکری
    0

    حتما ورود اکسیژن .وآب.راهم تحریم میکنید .کارکردید ماهم هرچه در هوا به جای اکسیژن دیدیم اول میزنیم بعد تعدادهایشان را می شماریم دربرابر ۳۳۰ شهید که باعث شدید دربرابر آن همش دونقطه برای بار اول اضافه. یعنی ۳۳۰۰۰به دار جهنم واصل میکنیم

  • یه نفر
    0

    پس فیات قراره تو ایران چی کار کنه؟؟؟؟

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      خخخخخخ

  • کاربر ناشناس
    0

    ترامپ دیوانه است احمق است بی رحم است منطق تحریمها چیه ؟!غیر از خواست اسرائیل ؟!و سعوریها ؟!اگه راست میگی چرا تحزیم پشت تحریم ؟!ملت نفرین میکنند بر علیه ترامپ !چرا تحریم ؟! ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست عرض خود میبری و زحمت ما میداری؟! صهیونیزم به ریش آنزیکاییها میخندند آمریکا یک کشور دارای استراتژی نیست فقط عروسک کوکی به دست صهیونیزم و سعودیهایند مرگبر آمریکا

  • arman
    0

    تحریمها هیچ ثمری برای اهداف آمریکا نداره . و هیچ تاثیری هم به سیاستهای مسئولین ایران نداره . تنها تاثیرش فشار بیشتر به مردم ایران هست . وگرنه مسئولین ما که با نرخ دلار دستمزد میگیرن

  • کاربر ناشناس
    0

    میدانید چرا همه کشورها همه چی دارند و کسی کاری با آنها ندارد چون باهوش هستند همه کار میکنند کاسه و کوزه را سر ما میزنند.

  • کاربر ناشناس
    0

    شاید خدا کمک به مردم کند و دست دزدان را ببندد . و یکدفعه طلا و ارز پایین بیاید و آنها دچار شوک شوند مثل زمان جنگ‌.

  • کاربر ناشناس
    0

    تحریم برای طبقه متوسط و فقیر جامعه است نه آنهای که بچه هایشان در خارج تحصیل و خود در اینجا تجارت میکنند . و با پول دزدی خانواده اشان در راحتی زندگی میکنند.

  • کاربر ناشناس
    0

    خیلی از اشخاص هم از انقلاب و هم هشت سال جنگ سود بردند و بعد از چهل سال استفاده الان هم در ایران و هم خارج صاحب ملک و املاک و صاحب تجارت هستند .تحریم برای آنها باشد .

  • کاربر ناشناس
    0

    همه مردم در یک سطح نیستند و شرایط تحریم برای همه یکسان نیست.

  • کاربر ناشناس
    0

    افرادی دارند از این شرایط گران شدن اجناس و زندگی سخت مردم سود میبرند وکاشکی سود ان را در مملکت خودمان هزینه و در بانک خودمان پس انداز میکردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها