جزئیات ۳ تصادف اتوبوس در محورهای شمالی و جنوبی کشور اعلام شد/ ۱۱ کشته و ۲۴ مجروح

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در پی برخورد دو دستگاه تانکر سوخت با دو اتوبوس یک تن مجروح شدند.

جزئیات ۳ تصادف اتوبوس در محورهای شمالی و جنوبی کشور اعلام شد/ ۱۱ کشته و ۲۴ مجروح

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبر فوری ٬ سرهنگ نادر رحمانی افزود: حوالی ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه شنبه در کیلومتر ۳۱ محور ایرانشهر خاش یک دستگاه تانکر سوخت به دلیل تجاوز به چپ با یک دستگاه تانکر سوخت دیگر و دو دستگاه اتوبوس که یکی حامل ۴۴ مسافر و دیگری حامل ٣٢ مسافر از مبداء چابهار به سمت زاهدان در حال حرکت بودند برخورد کرد که در این حادثه راننده تانکر مجروح شد.
وی گفت: همچنین حوالی ساعت ۲۲ و ۱۰ دقیقه جمعه در کیلومتر ۳۸ محور آستارا اردبیل در استان گیلان یک دستگاه اتوبوس به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه با پژو پارس برخورد کرد که در این حادثه یکی از سرنشینان پژو پارس مجروح شد.
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به مشخص شدن علت سقوط یک دستگاه اتوبوس از روی پل در محور بندرعباس سیرجان استان هرمزگان اشاره کرد و گفت: این حادثه که حوالی ساعت ۱۵ و ۴۰ دقیقه جمعه در کیلومتر ۲۶ این محور رخ داد به دلیل عدم توجه به جلو راننده بود که در این حادثه متاسفانه ۳ تن کشته و ١٧ تن مجروح شدند.
به گفته وی اتوبوس مذکور از میناب به سمت مهران با ۴۷ مسافر در حال حرکت بود که دچار این حادثه شد.
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به مهمترین تصادفات شبانه روز گذشته اشاره کرد و افزود: همچنین حوالی ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه جمعه یک دستگاه پراید به دلیل انحراف به چپ با سمند و وانت پیکان در فرعی بهمن به خسرو شیرین در استان فارس برخورد کرد که در این حادثه متاسفانه چهار تن کشته و ۳ تن مجروح شدند.
وی از برخورد یک دستگاه کامیون کشنده ماز با سواری ام وی ام و سواری چری در کیلومتر ۲۵ کمربندی هزارسنگر به محمودآباد در استان مازندران اشاره کرد و گفت: در این حادثه نیز که حوالی ساعت ۱۷ دیروز رخ داد متاسفانه چهار تن کشته و دو تن مجروح شدند که علت آن همچنان در دست بررسی است.

منبع: سایت راهور ناجا

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها