عبور از مشکلات و کمبود آب در بوشهر نیازمند همکاری مردم است

فرماندار شهرستان بوشهر گفت: عبور از مشکلات و کمبود آب در بوشهر نیازمند همکاری مردم است.

عبور از مشکلات و کمبود آب در بوشهر نیازمند همکاری مردم است

عباس جمشیدی عصر جمعه در جمع اهالی شهر چغادک اظهار داشت: آموزه‌های دینی باعث می‌شود که کمترین آسیب‌ها را شاهد باشیم و فاصله گرفتن از دین باعث می‌شود تا شاهد بروز آسیب‌های مختلفی باشیم.

وی آموزه‌های دینی را مهمترین راهکار برای مقابله با آسیب‌ها دانست و اضافه کرد: در زمینه مقابله با مواد مخدر تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته است و شاهد اجرای طرح‌های مختلفی هستیم.

فرماندار بوشهر با بیان اینکه همدلی و اتحاد باعث عبور از مشکلات می‌شود، تصریح کرد: آبی که در استان بوشهر مصرف می‌شود حدود ۹۰ درصد آن از خارج استان تأمین می‌شود.

وی ادامه داد: تلاش شده تا با توسعه زیرساخت‌های تأسیسات آب‌شیرین‌کن در استان زمینه تأمین آب مورد نیاز استان فراهم شود و ۵۵ هزار مترمکعب آب‌شیرین در بوشهر ایجاد می‌شود.

جمشیدی با اشاره به بخش عمده آب استان از سد کوثر، تصریح کرد: سه استان از این سد تغذیه می‌کنند. اگر در زمینه مصرف بهینه و صرفه‌جویی در مصرف حرکت نکنیم باز هم با مشکلات زیادی روبرو خواهیم بود.

وی تاکید کرد: در همه نقاط نوبت‌بندی داریم و اگر آب موجود را مدیریت کنیم، می‌توانیم از این مشکلات و کمبودها عبور کنیم. همه باید به هم کمک کنیم تا از این بحران عبور کنیم.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها