مرگ یک نفر در آتش سوزی ساختمان محل نگهداری خودروهای کلاسیک

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق مرگبار در یک محل نگهداری از خودروهای کلاسیک خبر داد.

مرگ یک نفر در آتش سوزی ساختمان محل نگهداری خودروهای کلاسیک

سید جلال ملکی با اعلام این خبر گفت: وقوع حادثه حریق در یک منزل مسکونی در ساعت ۱۲ و ۲۳ دقیقه ظهر امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در امین آباد، خیابان رستگاری که در حریم منطقه ۲۲ قرار داشت، اعزام کرد. پس از حضور عوامل آتش نشانی در محل حادثه مشاهده شد که حریق در یک ساختمان یک طبقه مسکونی رخ داده و کانون حریق زیرزمین این ساختمان به مساحت حدود ۱۵۰ متر مربع است.

ملکی ادامه داد: زیرزمین این ساختمان به محلی برای نگهداری و تعمیر خودروهای کلاسیک و لوکس قدیمی تبدیل شده بود. هنگام وقوع حریق مالک و دو پسرش در حال انجام تعمیرات جزئی روی یکی از این خودروها بودند که ناگهان حریق رخ داد و به سرعت زیر زمین را در برگرفت. در این حین دو نفر از زیر زمین خارج شدند اما مالک در زیر زمین محبوس شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش نشانان همزمان با عملیات اطفای حریق، عملیات خود برای جستجو و نجات مالک آغاز کردند، خاطرنشان کرد: دقایقی بعد عوامل آتش نشانی پیکر بی‌جان این مرد را از زیر زمین خارج کردند و در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند که بررسی علائم حیاتی اش نشان داد که جان خود را از دست داده است.

ملکی با اشاره به اینکه ۹ دستگاه خودروی کلاسیک قدیمی در زیرزمین این ساختمان قرار داشت، گفت: تمام خودروها کاملاً شعله ور شده بودند و آتش در حال سرایت به طبقه بالا بود که با حضور آتش نشانان از گسترش آن جلوگیری و دقایقی بعد نیز شعله‌های آتش به طور کامل مهار و اطفا شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان سازمان آتش نشانی در حال بررسی علت وقوع این حادثه هستند، اظهارکرد: آتش‌نشانان پس از پایان عملیات و ایمن سازی، محل را به عوامل انتظامی تحویل و به مأموریت خود خاتمه دادند.

منبع: مهر

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها