ذوق زدگی زیدان از خریدهای جدید رئال

زین الدین زیدان از عملکرد سران رئال در نقل و انتقالات کاملا راضی و خوشحال است.  

ذوق زدگی زیدان از خریدهای جدید رئال

هنوز پنجره نقل و انتقالات تابستانی به صورت رسمی باز نشده ولی رئال توانسته 5 بازیکن جدید به خدمت بگیرد. رودریگو، میلیتائو، هازارد، مندی و یوویچ ستاره های جدید رئال مادرید محسوب می شوند. زیدان هم از این قضیه کاملا راضی است و البته در انتظار برای نهایی شدن انتقال پل پوگبا و شاید هم نیمار.

سرمربی فرانسوی رئال در مصاحبه با چارلی استیلیتانو، مدیر اجرایی تورنمنت تابستانی چمپیونزکاپ گفت:« ما همه نوع بازیکن با سبک بازی متفاوت را جذب کرده ایم که می توانند با بازیکنانی که در اختیار داریم و جوانان آینده داری که منتظر یک فرصت برای درخشش هستند، بر کیفیت رئال اضافه کنند.

برنامه ما این بود که خریدهای جدید، از تمرینات پیش فصل با ما باشند. این برای ما اهمیت زیادی داشت. به همین دلیل زود اقدام به نهایی کردن انتقال آنها کردیم و حالا می توانند از روز اول تمرینات پیش فصل در اختیار تیم باشند.

آنها در بازی های ملی هم حاضر بوده اند ولی تقریبا یک ماه فرصت استراحت خواهند داشت و این فاکتور مثبتی است. فصل بعد یک فصل جدید و بسیار مهم برای ماست و با هیجان زیادی منتظر شروع آن و بازگشت به روزهای خوب گذشته هستیم. می خواهیم به روند جام بردن برگردیم.»

رئال در تورنمنت چمپیونزکاپ تابستانه امسال باید به مصاف اتلتیکو، آرسنال و بایرن مونیخ برود. زیدان در مورد دربی مادرید در نیویورک گفت:« این یک بازی خوب و ویژه به خصوص برای هواداران خواهد بود. برای باشگاه هم این بازی مهم است؛ چرا که می خواهیم تصویری خوب از رئال به هواداران ارائه دهیم. هدف ما ارائه یک بازی خوب و جذاب است.»

زیدان در مورد دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو گفت:« برای سیمئونه مثل دیگر مربیان، احترام زیادی قائلم. او سال هاست مربیگری می کند و کارش را نیز به خوبی بلد است. او مربی یک تیم خوب و یک باشگاه بزرگ است. سیمئونه کارش را به خوبی انجام داده و برای او احترام بسیاری قائل هستم.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها