احیای ۳۳ بیمار ایست قلبی در اردبهشت ماه امسال توسط اورژانس اصفهان

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: در اردیبهشت امسال پرسنل اورژانس ۱۱۵ موفق شدند ۳۳ بیمار و مصدوم دچار ایست قلبی تنفسی را احیا کنند.

احیای ۳۳ بیمار ایست قلبی در اردبهشت ماه امسال توسط اورژانس اصفهان

غفور راستین اظهار داشت: در اردیبهشت ماه امسال ۲۰ هزار و ۵۸۴ ماموریت فوریت های پزشکی در اصفهان انجام شد که ۱۶ هزار و ۸۲۹ مورد از آنها در مناطق شهری و سه هزار و ۷۵۵ مورد در جاده‌های استان بوده است.

وی با اشاره به انجام پنج ماموریت امداد هوایی در این ماه افزود: در اردیبهشت امسال پرسنل اورژانس ۱۱۵ موفق شدند ۳۳ بیمار و مصدوم دچار ایست قلبی تنفسی را احیا کنند و به یک مادر باردار در زایمان یاری برسانند.

واژگونی پژو پارس در محور خور - طبس ۶ مصدوم به جا گذاشت

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان با اشاره به حوادث روز گذشته اورژانس اصفهان به حادثه واژگونی پژو پارس در محور خور - طبس اشاره کرد و ابراز داشت: این حادثه که در ساعت ۱۷:۵۲ دقیقه پنج شنیه به اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه دو کد اورژانس به محل این حادثه اعزام شدند، بیان داشت: در این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که یک کودک سه ساله نیز در میان آنها وجود داشت و همه مصدومان به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان بیان داشت: در حادثه دیگری که خودروی سمند با آزرا، در ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه روز گذشته در محور داران- بویین‌میاندشت تصادف کرده بود نیز ۶ نفر مصدم شدند.

وی اضافه کرد: پنج نفر از مصدومان که دو کودک دو ۱۰ ساله نیز در میان آنها به چشم می خوردند به بیمارستان منتقل شدند اما یک نفر برای انتقال به بیمارستان رضایت ندارد.

راستین گفت: همچنین روز گذشته گزارش یک مورد گازگرفتگی کارگران در چاه فاضلابی در شهرک صنعتی سروش بادران را داشتیم.

مرگ دو کارگر بر اثر گازگرفتگی در چاه

وی گفت: متأسفانه در این حادثه دو کارگر در اثر گازگرفتگی جان باختند و تنهای یکی از آنها نجات یافت که پس از اقدامات اولیه اورژانسی به بیمارستان الزهرای اصفهان منتقل شد.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها