کلوپ: لیورپول امسال ولخرجی می‌کند

یورگن کلوپ می‌گوید لیورپول قصد دارد در تابستان جاری در بازار نقل و انتقالات دست و دل باز باشد تا بتواند با رقبای خود در لیگ برتر هماوردی کند.

کلوپ: لیورپول امسال ولخرجی می‌کند

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول به صورت تلویحی اعلام کرد که باشگاه لیورپول قصد دارد در تابستان جاری با دست و دل بازی وارد بازار نقل و انتقالات شود چرا که هدفش این است که بتواند با رقبای خود در لیگ برتر هماوردی کند.

لیورپول فصل گذشته فصل بسیار موفقی را پشت سر گذاشت، در لیگ برتر به مقام نایب‌قهرمانی دست یافت و قهرمان چمپیونزلیگ شد، اما کلوپ احساس می‌کند برای اینکه از حریفانش عقب نیفتد باید برای ساختن تیمی پرقدرت‌تر در بازار نقل و انتقالات سرمایه‌گذاری کند.

یورگن کلوپ در گفتگو با تلویزیون ZDF آلمان گفت:" لیورپول باشگاه جاه‌طلبی است و ما اگر به اندازه باشگاه‌های دیگر در بازار نقل و انتقالات خرج نکنیم فصل آینده قادر به رقابت با آنها نخواهیم بود. همه دارند ولخرجی می‌کنند و ما هم باید همین کار را بکنیم".

لیورپول در وهله اول قصد دارد برای جایگزین کردن دانیل استوریج یک مهاجم خریداری کند. استوریج در تابستان جاری بعد از به پایان رسیدن قراردادش این باشگاه را ترک خواهد کرد.

بنا بر گزارش‌ها، لیورپول تا کنون 12 بازیکن را به دقت مورد بررسی قرار داده که از جمله آنها می‌توان به مهاجم چلسی، برتران ترائوره، وینگر بورنموث، رایان فریزر و مهاجم لایپزیش و تیم ملی آلمان، تیمو ورنر اشاره کرد.

از این گذشته خبرهایی درباره تلاش لیورپول برای جذب ماتیس دی‌لیخت، کاپیتان آژاکس و جونیور فیرپو، دفاع چپ رئال بتیس منتشر شده است.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها