دستفروشی بازیگران زن، صندلی‌های سالن اجرای «عاشقانه‌های خیابان» را اضافه کرد

کارگردان و بازیگران «عاشقانه‌های خیابان» با تشکر از استقبال مخاطبان از این نمایش، خبر دادند که تعداد صندلی‌های سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر را افزایش می‌دهند تا هر شب تعداد بیشتری تماشاگر به تماشای این اثر اجرایی بنشینند.

دستفروشی بازیگران زن، صندلی‌های سالن اجرای «عاشقانه‌های خیابان» را اضافه کرد

نمایش «عاشقانه‌های خیابان» با کارگردانی شهرام گیل‌آبادی، از دوشنبه ۲۷ خرداد روی صحنه سالن استاد سمندریان (تماشاخانه ایرانشهر) رفته و مورد استقبال قرار گرفته است. این نمایش که با شیوه‌ تعاملی با تماشاگران اجرا می‌شود، به مسائل و معضلات زنان دستفروش می‌پردازد. سیما تیرانداز، ژاله صامتی، الهام پاوه‌نژاد و رضا یزدانی، بازیگران «عاشقانه‌های خیابان» هستند.

در خلاصه این نمایش که به صورت مشترک توسط محمد چرمشیر و بهمن عباسپور نوشته شده آمده است: «عاشقانه‌های خیابان» روایتی خاص از زندگی پیچیده و دشوار زنان دست‌فروش در خیابان ها و مترو است.»

عوامل «عاشقانه‌های خیابان»، پیرو استقبال از این نمایش، از تماشاگران تقدیر و تشکر و متن زیر را منتشر کردند:

«با سپاس از حمایت مردم عزیز علاقه‌مند به تئاتر، به دلیل استقبال بی‌نظیر تماشاگران از نمایش «عاشقانه‌های خیابان» و به فروش رسیدن تمام ظرفیت‌های روزهای آینده؛ تیم کارگردانی برای تکریم تماشاگران عزیز و تشکر و قدردانی از حمایت و همراهی آنها اقدام به تغییر طراحی نشیمنگاه‌های اجرا و صندلی ها کرده است تا ظرفیت دیداری تماشاگران افزایش یابد. در طراحی تازه، ۶۰ نفر به ظرفیت تماشاگران این اثر افزوده شده است. در نتیجه بلیت‌فروشی روزهایی که تا امروز ظرفیت‌شان تکمیل شده‌اند، دوباره با ظرفیت تازه باز شده و بلیت‌فروشی تا سقف تازه انجام خواهد شد.»

دستفروشی بازیگران زن، صندلی‌های سالن اجرای «عاشقانه‌های خیابان» را اضافه کرد

منبع: خبر آنلاین

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها