گل‌محمدی با ما می‌ماند

حمیداوی: پرسپولیس با یحیی کاری می‌کند که الاهلی با برانکو کرد

مالک باشگاه پدیده شهر خودرو به مذاکره باشگاه پرسپولیس با سرمربی این تیم واکنش نشان داد.

حمیداوی: پرسپولیس با یحیی کاری می‌کند که الاهلی با برانکو کرد

فرهاد حمیداوی در خصوص اینکه شایعه شده فشارهایی به این باشگاه وارد شده تا اجازه حضور گل‌محمدی در پرسپولیس را بدهند، گفت: من فعلا ایران نیستم و به همین دلیل تلفن من خاموش است و کسی تا الان تماس یا پیامی به من بابت چنین موضوعی نداده است.

وی درباره اینکه داستان یحیی گل‌محمدی با پرسپولیس به کجا خواهد رسید، افزود: ما هیچ داستانی در این باره نداریم. گل‌محمدی همین جایی که باید باشد، هست؛ چراکه او با ما قرارداد بسته و اجازه جدایی‌اش را نخواهیم داد. این یک کار غیراخلاقی است که با مربی ما که تحت قرارداد باشگاه است مذاکره می‌کنند.

حمیدوای تصریح کرد: باشگاه پرسپولیس اگر با گل‌محمدی مذاکره کرده کارش غیراخلاقی بوده و مطمئن باشید اگر این مذاکره به ما اثبات شود، از پرسپولیس قطعا شکایت خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: باشگاه پرسپولیس همان کار غیراخلاقی را انجام می‌دهد که باشگاه الاهلی عربستان انجام داد. باشگاه الاهلی عربستان در یک کار غیراخلاقی با برانکو که قرارداد داشت مذاکره کرد و حالا مسئولان باشگاه پرسپولیس هم همین کار را انجام می‌دهند. امیدوارم که این مسئله صحت نداشته باشد، وگرنه ما قطعا از پرسپولیس شکایت می‌کنیم.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها