حسن‌پور: بخش عمده‌ای از جامعه امروز نیازمند دریافت کمک‌های حمایتی هستند

عضو کمیسیون بودجه مجلس با بیان اینکه بخش‌ عمده‌ای از جامعه نیازمند بسته‌های حمایتی هستند، گفت: امروز مراجعات مردم به نمایندگان برای دریافت کمک‌های موردی بیشتر شده که این وضعیت معیشتی و این شرایط زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست.

حسن‌پور: بخش عمده‌ای از جامعه امروز نیازمند دریافت کمک‌های حمایتی هستند

شهباز حسن‌پور بیگلری نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی،‌ با اشاره به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم گفت: متاسفانه عملکرد دولت در حوزه مسائل اقتصادی و معیشتی مردم عملکرد خوبی نیست و مردم از نظر مسائل معیشتی در مشقت و سختی به سر می‌برند.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت کالاها لجام‌گسیخته و سرسام‌آور است، افزود: باید دولت در بحث تنظیم قیمت کالاها در بازار و نظارت بر آن عملکرد بهتری داشته باشد و از همه مهم‌تر اینکه دولت باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که کالاها و به ویژه کالاهای ضروری به دست مردم نیازمند برسد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی و تصویب قانون بودجه سال ۹۸ مصوب کرد که یارانه کالاهای اساسی به صورت کالابرگ الکترونیک در اختیار مردم نیازمند قرار گیرد اما متاسفانه دولت از این ظرفیت استفاده مطلوب را نکرده است.

حسن‌پور بیگلری خاطرنشان کرد: امروز شرایط بخش عمده‌ای از جامعه در حوزه معیشت به گونه‌ای است که باید از سبدهای حمایتی برخوردار شوند و به ویژه در رابطه با دهک‌های پایین جامعه باید حمایت‌ها بیشتر شود.

وی افزود: ما نمایندگان امروز شاهد مراجعه بیشتر مردم برای کمک‌های موردی هستیم که این موضوع به هیچ‌وجه زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست که مردم به این شکل در تنگنا به سر برند و به نظر من شعارهای رئیس‌جمهور در رفع فقط مطلق از جامعه تاکنون محقق نشده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در پایان گفت: امروزه نه‌تنها دهک‌های پایین جامعه، بلکه دهک‌های میانی جامعه هم با مشکلات جدی معیشتی روبه‌رو هستند و بخش عمده‌ای از کشور امروز نیازمند حمایت‌های بیشتر هستند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها