ناامنی در منطقه به نفع ملت های مسلمان نیست/ رژیم صهیونیستی عامل ناامنی در منطقه

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج با بیان اینکه ناامنی در منطقه به نفع ملت های مسلمان نیست، گفت: رژیم صهیونیستی عامل ناامنی در منطقه است.

ناامنی در منطقه به نفع ملت های مسلمان نیست/ رژیم صهیونیستی عامل ناامنی در منطقه

حجت الاسلام محمد رضا تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، با بیان اینکه روابط انقلاب اسلامی با دوست و دشمن بر اساس ضوابط مکتب انقلاب اسلامی تنظیم می شود، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در برخورد با دوست و دشمن بر اساس مکتب نورانی اسلام تصمیم می گیرند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: رهبر معظم انقلاب خودشان را مکلف عمل به دستورات خدا در برخورد با ظالمان و ستمگران می دانند و یک تکلیف شرعی و الهی که با دشمنی همچون آمریکا چگونه باید برخورد کنند.

حجت الاسلام تویسرکانی با بیان اینکه منافع ملی ما در گرو عمل به تکلیف الهی است، یادآور شد: تکلیف الهی مشخص است که با کافران غیر ظالم روابط دوستانه ، حسنه و متقابل مبتنی بر احترام داشته باشید.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: دستور و تکلیف الهی است که رابطه با ظالمان و ستمگران و هر گونه سازش حرام معرفی شده و خدای متعال در قرآن به صراحت اشاره کرده که تمایل به ظالمان شما را جهنمی می کند.

حجت الاسلام تویسرکانی با بیان اینکه ویژگی بارز رهبری معظم انقلاب عمل به تکلیف الهی است، افزود: ایشان در عمل به تکلیف الهی مصمم، قاطع، سازش ناپذیر و با استقامت هستند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج با بیان اینکه نا امنی منطقه خلیج فارس به نفع ملت های مسلمان نیست، خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی از ناامنی در منطقه سود می برد و خود عامل ناامنی در منطقه است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها