قیمت خودرو در آمریکا ترمز برید

تنش های اقتصادی اخیر سبب شده است همزمان با کاهش تولیدات خودرو در آمرکیا ، قیمت این کالا در بازار این کشور روندی افزایشی را تجربه نماید.

قیمت خودرو در آمریکا ترمز برید

تحولات اخیر سبب شده است از سال گذشته تاکنون فروش خودرو های امریکایی ۲.۵ درصد کاهش داشته است.

افزایش قیمت لوازم اولیه خودروسازی با افزایش تعرفه های کالاهای مکزیک همراه بوده است و همین اتفاقات باعث افزایش قیمت خودروها در امریکا شده است.با افزایش قیمت لوازم اولیه، کمپانی ها به دنبال ساخت محصولاتی با کیفیت پایین تر و ارزان تر هستند.

یکی ازکمپانی های خرده فروشی امریکایی که نماینده فروش خودرو به کمپانی های اجاره ماشین و سایر کسب و کارهای کوچک است در چند ماهه اخیر با کاهش ۵درصدی در فروش محصولاتش مواجهه شده است و این درصد به معنای ۲.۹ میلیون تعداد خودرو است.

طی ۶ سال اخیر این اولین بار است که این شرکت با چنین افتی در فروش محصولاتش مواجهه می شود.

قیمت خودرو در آمریکا ترمز برید

اما آنچه توجه جهانیان را به خود جلب کرد پایین آمدن رتبه آمریکا در بین بزرگترین خریداران لوازم اولیه خودرو است براساس تحقیقاتی که اقتصادانان انجام داده اند احتمال اینکه رتبه امریکا در این فهرست تنزل پیدا کند بسیار زیاد است چرا که با گران شدن لوازم اولیه خودرو و بالا رفتن تعرفه های کالاهای مکزیک قدرت خرید امریکا نیز کاهش پیدا می کند.

با این تفاسیر مصرف کنندگان برای خرید خودروهای ثابت باید هزینه بیشتری بپردازند.با توجه به آنچه آمارها نشان می دهند قیمت خودرو در امریکا در حال رکورد شکنی ماهیانه است و احتمال اینکه فروش خودرو در امریکا با کاهش ۱۲ درصدی مواجهه شود بسیار زیاد است.

هر خریدار به طور میانگین برای خرید یک خودرو مشخص نسبت به سال گذشته باید ۱۰۰۰ دلار بیش تر پول پرداخت کند و همین موضوع باعث کاهش تقاضا و به تبع کاهش تولید در کارخانه های خودرو سازی میشود.

اگر کارخانه های خودروسازی مجبور به اخراج کردن کارگران خود شوند احتمال این می رود که این بازار در امریکا در سال پیش رو با رکود مواجه شود.

منبع: خبرآنلاین

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها