آیا سیب زمینی هم ربطی به تحریم ها دارد؟

یکی از مخاطبان خبرفوری با گلایه از افزایش قیمت کالاهایی که با زندگی روزمره مردم ارتباط دارد نوشته است که آیا سیب زمینی هم ربطی به تحریم ها دارد؟

آیا سیب زمینی هم ربطی به تحریم ها دارد؟

ازمسئولین مملکت میخام بپرسم آیا سیب زمینی هم ربطی به تحریم داره؟ ظلمه برای یک کیلو سیب زمینی که تو خود کشور تولید میشه مبلغ ۷ هزار تومن بدیم.

63

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • جهانگیرصحرایی
    0

    با سلام .باید عرض کنم بله سیب زمینی وهمه محصولات کشاورزی ارتباط جدی با تحریمها دارد .چون برای تولید سیب زمینی از کود شیمیای وانواع سمهای خارجی وکار وسایل مکانیکی هنگام کاشت تا برداشت ودستمزد کار گران که خیلی افزایش داشته وکیسه های جای سیب زمینی وانبار داری وهمه مراحل وامکانات لازم جهت تولید سیب زمینی ودیگر محصولات کشاورزی خیلی جدی با تحریمها ارتباط دارد.....

    نظرات شما -
    • علي
      0

      باسلام هر هکتار سیب زمینی حداکثر 400 کیلو اوره و 400 کیلو فسفات نیاز داره و باسم و ... هزینه ها حدود امیلیون تومان میشه که نسبت به پارسال 500 هزارتومان در هکتار افزایش دارشته باتوجه به تولید میانگین 40 تن سیب زمینی در هکتار 500 هزارتومان چقدر بر 40هزار کیلو میتواند تاثیر گذار باشد .

  • كوكب
    0

    بله،،،،،،،،، چون همه مسئولين كامل پولدار نشده اند بعضي از اقوامشان جا مانده اند

  • ناشناس
    0

    وزرای پیر حوصله هیچ کاری ندارند هرچی میشود میگن باید بشه و الا تولید میخوابه فقط همین!

  • امید
    0

    این فقط از عدم نظارت و برنامه ریزی که هم مصرف کننده و هم تولید کننده ضرر میکنند و سود اصلی را فقط دلال میبره ظاهراچون سود دلالها مهمتره ترجیح اینکه نظارت نباشه وگرنه کنترل قیمت سیب زمینی که کاری نداره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها