شمس: الزامی به اعزام همه کادر به هلند نبود

سرپرست تیم بسکتبال بانوان 3 نفره ایران گفت: در بسکتبال 3 نفره لزومی ندارد همه اعضای کادر به مسابقه اعزام شوند.

شمس: الزامی به اعزام همه کادر به هلند نبود

راضیه شمس سرمربی تیم بسکتبال 3 نفره بانوان ایران درباره صحبت‌هایی که مطرح شده مبنی بر اینکه پزشک و برخی دیگر از نمایندگان همراه تیم ملی به هلند اعزام نشده‌اند، اظهار داشت: بسکتبال 3 نفره چون جنبه توسعه‌ای دارد الزامی به اعزام همه اعضای کادر نیست. بسکتبال 3 نفره مثل بسکتبال 5 نفره نیست که نیمکت، پزشک، مربی بدنساز و ... داشته باشد.

وی افزود: مسابقات 3 نفره در سطح بسیار بالایی پیگیری می‌شود به همین دلیل پزشکان مجرب هم در مسابقات هستند که اگر مشکلی برای بازیکنی پیش آمد بتوانند کمک کنند. با توجه به شرایط ارزی و اقتصادی که وجود دارد همه تیم‌ها سعی می‌کنند این مسئله را درک کنند از طرفی اعزام همه کادر به مسابقات جهانی لزومی نداشته است.

سرپرست تیم بسکتبال 3 نفره ایران درباره نتایج ملی‌پوشان در کاپ جهانی هلند، عنوان کرد: تیم ملی ایران توانست مغولستان را که رنک بالایی دارد با ارائه یک بازی زیبا و حساس ببرد. هدف ما توسعه بسکتبال 3 نفره است. فدراسیون جدید هم به ما کمک زیادی در این خصوص کرده و هدف ما پیشرفت است. رنک ما در این یک سال در برگزاری مسابقات از 29 به 5 رسیده است، حامی مالی هم پیدا کرده‌ایم و امیدوارم تعداد این حامیان مالی برای برگزاری مسابقات در سطح کشور و برون‌مرزی افزایش یابد.

شمس درباره برنامه‌های بسکتبال 3 نفره، گفت: برنامه برای کسب سهمیه المپیک است. تلاش می‌کنیم تا بتوانیم به این هدف هم برسیم.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها