رهامی: اصلاح‌طلبان افرادی را به مجلس دهم فرستادند که فاقد برنامه مدون بودند

عضو انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها گفت: ما در مجلس نماینده‌ مردم می‌خواهیم نه دلال که از وزیر امتیاز بگیرد تا آن استیضاح را نکند.

رهامی: اصلاح‌طلبان افرادی را به مجلس دهم فرستادند که فاقد برنامه مدون بودند

حجت‌الاسلام محسن رهامی در سومین مجمع عمومی حزب اراده ملت ایران اظهار داشت: در کشورهایی مثل ایران که احزاب قوی وجود ندارد مدیریت‌ها به صورت مجمع‌الجزایری صورت می‌گیرد و مدیران بدون ارتباط ارگانیک در کنار هم زیر پرچم کار می‌کنند.

وی با بیان اینکه انتخابات از روزهای نخست انقلاب تاکنون پیشرفت خاصی نداشته است، گفت: روند رأی‌گیری در جمهوری اسلامی همان روندی است که در ابتدای انقلاب اسلامی صورت می‌گرفت.

عضو انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها به دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در لیست امید اشاره و تصریح کرد: افرادی را به مجلس فرستادیم که فاقد برنامه‌های مدون بودند.

رهامی به انتخابات سال ۹۲ اشاره و خاطرنشان کرد: ما در آن سال نخست تلاش کردیم در بین کاندیداهای موجود بهترین گزینه را انتخاب کنیم بنابراین سراغ آقای هاشمی رفتیم که با ردصلاحیت ایشان جناح اصلاح‌طلب از آقای روحانی حمایت کرد.

وی گفت: آقای روحانی به دلیل عدم وجود حزب در کشور هیچ استفاده مدیریتی از ما نکرد که متأسفانه با این رویکرد دولتی تشکیل شد که اعضای آن با هم ارتباطی نداشتند.

عضو انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها با بیان اینکه متأسفانه شاهد بودیم برخی اعضای دولت تصمیمات دیگر قسمت‌های دولت را نقض می‌کنند، گفت: باید تلاش کنیم مدیریت کشور را یکپارچه هدایت کنیم.

رهامی تأکید کرد: ما در مجلس آینده نماینده مردم می‌خواهیم نه دلال که از وزیر امتیاز بگیرد تا آن را استیضاح نکند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها