احمد نبوی:

هزاران همت و باکری زنده وجود دارد

دبیر کل حزب همدلی مردم تهران گفت: ما درصدد هستیم از طیف جوانان برای ورود به انتخابات مجلس استفاده کنیم از این رو ما اعتقاد داریم هزاران همتی و باکری زنده وجود دارد که باید از پتانسیل آنها استفاده کرد.

هزاران همت و باکری زنده وجود دارد

به گزارش خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری ، سید احمد نبوی دبیرکل حزب همدلی مردم تهران در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره اینکه این حزب چگونه می‌تواند مشکلات کشور را مدیریت کند اظهار کرد: از نظر بنده هیچ‌کاری حزبی در کشور صورت نگرفته است از این رو درصدد هستیم برای مجلس آینده در جهت رفع مشکلات مردم وارد عمل شویم و با حضور چهره‌های مقید حزبی در جهت حل موانع اشتغال از نظر قانونی اقدام کنیم.
وی افزود: ما برنامه دقیقی را برای حوزه مشاغل در نظر گرفتیم که در صورت ورود به مجلس آن را عملیاتی خواهیم کرد.
دبیرکل حزب همدلی مردم تهران در پاسخ به سوالی پیرامون اینکه این حزب در جهت جذب دهه شصتی‌ها چه اقدامی انجام می‌دهد خاطرنشان کرد: ما یک قوه کشورمان قوه مقننه است از این رو برای دولت هم بدون شک برنامه داریم.
نبوی تاکید کرد: ما درصدد هستیم از طیف جوانان برای ورود به انتخابات مجلس استفاده کنیم از این رو ما اعتقاد داریم هزاران همتی و باکری زنده وجود دارد که باید از پتانسیل آنها استفاده کرد.
وی با بیان اینکه ما بدون شک با کسانی که در حزب ما اشتباه کنند برخورد خواهیم کرد گفت: برای ارتباط با مردم حدود یکسال است که فعالیت خود را شروع کردیم و حدود هزار سخنرانی در مساجد و محله‌های تهران داشتیم.
دبیرکل حزب همدلی مردم تهران با بیان اینکه سال گذشته ۱۲۷ میلیون برای حزب هزینه کردم تاکید کرد: ما حاضر به شفاف‌سازی هزینه‌های خود هستیم از این رو ما برنامه منسجمی را برای آینده در پیش گرفتیم.
وی با بیان اینکه هیچ ژنرالی اصلاح‌طلب و اصولگرایی در جریان ما جایی ندارد تاکید کرد: جوانگرایی قالیباف را قبول ندارم و معتقدم باید با روش جدید وارد عمل شد.
نبوی با بیان اینکه حزب همدلی ۱۱ بار گزارش مالی به وزارت کشور ارائه داده است اظهار کرد: فضای انتخاباتی متاسفانه امروز بسیار پولی شده است از این رو ما برای فعالیت‌های انتخاباتی خود بدون شک اسپانسر تهیه خواهم کرد و اسامی حامیان را قید کنیم.

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • مسعود
    0

    شما از نیامده صورت حساب منتشر کردید وای به روزی که بیائید ۱۲۷میلیون راازکجا آورده وانشالله چندمیلیارد ها ۱۲۷ بایدجا یگزین شود اخوی هرکس به فکر جیب خوداست کسی دلش برای ما نسوخته دروغ بس است همه سروته یک کرباسید

  • ایوب موسوی
    0

    از خاک قبرشهدای جنگ سورمه چشم درست کنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها