جعفری: می خواستم در سپاهان نفر اول باشم

مدافع راست سابق تیم فوتبال سپاهان به دلیل اینکه انتظار انجام بازی های بیشتری در تیم داشته، تصمیم به جدایی گرفت.

جعفری: می خواستم در سپاهان نفر اول باشم

حسن جعفری پس از دیدار نیمه نهایی جام حذفی برابر پرسپولیس و در میکسدزون خبری به این موضوع اعتراض داشت کمتر از چیزی که مورد انتظارش بوده بازی کرده و در نهایت روز گذشته با حضور در دفتر باشگاه سپاهان و علیرغم اینکه یک سال دیگر با این تیم قرارداد داشت، از جمع طلایی پوشان جدا شد.

مدافع راست فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان در رابطه با فسخ قراردادش گفت: خب مذاکراتم برای فسخ قرارداد دو سه روز طول کشید و در نهایت امروز به جمع بندی رسیدیم. از آقای نیکفر تشکر ویژه ای دارم و همینطور آقای تابش که کمک کردند تا بتوانم رضایت نامه ام را بگیرم.


جعفری در ابتدای لیگ هفدهم یکی از خریدهای کرانچار بود. او در پاسخ به این سوال که این دوسال چطور برایش سپری شد، می گوید: سال اول که آمدیم تیم ما جنسش جفت و جور نبود و همه بازیکنان شرایط سختی داشتند و همین بازیکنان را تحت تاثیر قرار داده بود. در سال دوم ولی شرایط تیمی ما بهتر شد ولی در مورد خودم با وجود اینکه از لحاظ ذهنی و بدنی آماده بودم و در هر بازی که انجام دادم، بهترین عملکرد را داشتم، کمتر از چیزی که انتظار داشتم بازی کردم و دلیل آن را هم نمی دانم.


در دیدار برگشت برابر پرسپولیس نمایش خوبی داشتی ولی از آن مسابقه به بعد در ترکیب قرار نگرفتی. جعفری در این رابطه گفت: امسال حقم بود بیشتر بازی کنم چون خیلی انگیزه داشتم و از لحاظ بدنی هم آماده بودم. من هر جا بازی کرده ام نفر اول تیم در پست خودم بوده ام ولی امسال این اتفاق رخ نداد. به نظرم بیشتر از این حقم بود ولی من به عنوان بازیکن باید حقم را در زمین مسابقه بگیرم و بیرون از زمین نمی توانم کاری کنم. اما دیگر به این موضوعات فکر نمی کنم و امیدوارم در آینده بتوانم در آینده هر جا هستم بهترین عملکردم را داشته باشم.

سوال بعدی از حسن جعفری در مورد امیرقلعه نویی بود که او را به عنوان گزینه دوم و در شرایطی که ایران پوریان در دسترس نبود، به بازی ها می فرستاد. جعفری در این زمینه افزود: ترجیح می دهم در این مورد صحبت نکنم.

از مدافع سابق سپاهان در مورد تیم بعدی اش هم پرسیدیم که او پاسخ داد: سعی می کنم جایی بروم که بستر برایم فراهم تر باشد. امسال دوست دارم به تیم ملی دعوت شدم و می خواهم انتخاب خوبی داشته باشم و سعی می کنم جایی باشد که بتوانم دائم بازی کنم.

در پایان جعفری با تشکر از مردم اصفهان و هواداران سپاهان حرف هایش را خاتمه داد: از مردم خوب اصفهان تشکر می کنم. سپاهان خانه من است و چه باشم و چه نباشم برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم. در این دو ساله هر وقت بازی کردم با تمام وجودم بازی کردم و امیدوارم هواداران هم از من راضی بوده باشند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها