آقای رئیس جمهور! در دو سال باقی مانده دولتتان پیمانی‌ها را تعیین تکلیف کنید

نماینده ورامین گفت: آقای رئیس جمهور! در دو سال باقی مانده دولتتان قراردادهای پیمانی، خرید خدمتی، شرکتی را تعیین تکلیف کنید.

آقای رئیس جمهور! در دو سال باقی مانده دولتتان پیمانی‌ها را تعیین تکلیف کنید

آقای رئیس جمهور! در دو سال باقی مانده دولتتان پیمانی‌ها را تعیین تکلیف کنید سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۸ خرداد ماه) طی تذکری خطاب به علی لاریجانی اظهار کرد: به دولت و وزارت جهاد کشاورزی تذکر بدهید چرا که گندم کاران گندم خود را به سیلو‌ها تحویل می‌دهند در حالی که آن‌ها پول کود، آب و تراکتور را به صورت قسطی می‌پردازند به امید آن که در فصل برداشت بتوانند اقساط خود را بپردازند.

وی افزود: گندم کاران گندم‌های خود را تحویل می‌دهند، اما دولت آن‌ها را ۷ الی ۸ ماه معطل می‌کند و پولشان را نمی‌پردازد.

نقوی‌حسینی اظهار کرد: تقاضا دارم که دولت پول گندم کاران را به وقت بدهد و از رئیس جمهور می‌خواهیم که در طی دو سال باقی مانده دولت خود نیرو‌های پیمانی، خرید خدمتی و شرکتی را که برخی تکلیف قانونی هم دارند تعیین تکلیف کند چرا که واقعا شرمنده این افراد می‌شویم.

نماینده مردم ورامین افزود: تقاضا دارم که نیرو‌های پیمانی ۵ ساله و نیرو‌های آموزش و پرورش را تبدیل وضعیت کنیم چرا که بعضا افرادی هستند که بعد از ۱۰ سال پیمانی بودن هنوز تعیین تکلیف نشده‌اند.

وی بیان کرد: تقاضا دارم که به وضعیت معلم‌های پیش دبستانی و نهضتی‌ها رسیدگی شود، همچنین ۶ هزار و ۷۰۰ نفر در قوه قضاییه گزینش شده‌اند، اما استخدام آن‌ها معطل مانده است.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها