خبرفوری گزارش می‌دهد؛

همه چیز درباره یک استعفا/ از حل نشدن مشکلات بودجه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تا کنایه سنگین محسن هاشمی

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تهدید به استعفا کرده است.

همه چیز درباره یک استعفا/ از حل نشدن مشکلات بودجه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تا کنایه سنگین محسن هاشمی

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبر فوری ، رییس سابق سازمان حج و زیارت که در تاریخ 28 بهمن سال 96 طی حکمی از سوی محمد علی نجفی به ریاست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران درآمده بود اکنون پیروز حناچی را تهدید به استعفا کرده است.

سعید اوحدی حل نشدن مشکلات بودجه ای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران را بهانه ای برای این استعفا دانسته است.

طبق اطلاعات کانال‌های اخبار شهری، رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در نامه ای به پیروز حناچی، شهردار تهران ضمن بیان مسایل و معضلات، ادامه حضور خود در این سازمان را منوط به حل کامل مشکلات بودجه ای کرده است.
در این نامه همچنین تصریح شده بخش عمده مصوبات هیات امنای این سازمان که مهم ترین آن اصلاح بودجه است تاکنون عملیاتی نشده و این مساله مشکلات پیچیده ای را در مقابل سازمان فرهنگی هنری قرار داده است.
وی اعلام کرده که بودجه پیشنهادی معاونت برنامه ریزی شهرداری تهران برای این سازمان که بدون توجه به قوانین مجلس شورای اسلامی و مصوبات هیات امنا بسته شده دارای اشکالات متعددی از جمله کسری سنگین در زمینه پرداخت حقوق کارکنان و بودجه های برنامه ای است که این اشکالات بنا بود پس از طرح در هیات امنا به فوریت مرتفع شود که این اقدام تا کنون رخ نداده است.
اوحدی پیش از این و در روزهای پایانی سال گذشته نیز در جمع کارکنان سازمان فرهنگی هنری تاکید کرده بود در صورتی که شهرداری تهران نسبت به وضعیت کارکنان و بودجه این سازمان بی تفاوت باشد، استعفا خواهد کرد.

.این در حالیست که پیروز حناچی، شهردار تهران امروز در واکنش به این استعفا اعلام کرده است که استعفا راه و شیوه جدید مدیریتی خوبی نیست و صحبت کردن احتمالا بتواند اوحدی را از تصمیمش منصرف کند

همچنین رییس شورای شهر تهران، محسن هاشمی که نایب رییس هیات امنای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نیز محسوب می‌شود در جمع خبرنگاران اعلام کرد: اگر قرار بود برای مشکلات مالی استعفا دهیم همه مقامات کشور باید استعفا می دادند.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها