حسین‌خانی: جراحی کنم، جهانی را از دست می‌دهم

دارنده مدال برنز کشتی آزاد جهان گفت: خودم دوست دارم در مسابقات انتخابی کشتی بگیرم چون شرایط بهتری نسبت به حریفانم دارم.

حسین‌خانی: جراحی کنم، جهانی را از دست می‌دهم

مصطفی حسین‌خانی درباره نظر فدراسیون پزشکی ورزشی مبنی بر شدت مصدومیتش و از دست دادن مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد گفت: متأسفانه در چند روز اخیر زانویم مدام قفل می‌کرد و اصلاً نمی‌توانستم تمرین کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا همان زانویی که قبلا جراحی کرده دچار مشکل شده است، گفت: نه، پای چپم که جراحی کرده بودم مشکلی ندارد و از ناحیه زانوی راست احساس ناراحتی می‌کنم. در این چند روز نتوانستم تمرین کنم و فقط فیزیوتراپی می‌کردم. امیدوارم طی روزهای باقیمانده شرایط بهتر شود و بتوانم در انتخابی کشتی بگیرم.

حسین‌خانی در خصوص اینکه با این شرایط به نظر می‌رسد قطعا انتخابی تیم ملی را از دست داده است، گفت: دوست ندارم انتخابی را از دست بدهم؛ اگر شرایط زانویم بهتر شود احتمال دارد در انتخابی کشتی بگیرم، چون شرایط بهتری نسبت به حریفانم دارم و راحت‌تر می‌توانم مسافر مسابقات جهانی شوم.

دارنده مدال برنز کشتی آزاد جهان در خصوص این‌که با توجه به صحبت‌های فدراسیون پزشکی به نظر می‌رسد باید زانویش را به تیغ جراحان بسپارد و با این حساب مسابقات جهانی را از دست خواهد داد، گفت: اگر جراحی کنم قطعا مسابقات جهانی را از دست می‌دهم؛ تلاش می‌کنم بدون جراحی مشکل برطرف شود. طی چند روز آینده تکلیف مشخص خواهد شد و هرچه خدا بخواهد همان می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند اگر انتخابی را از دست بدهد شانسی برای حضور در مسابقات جهانی خواهد داشت یا نه، افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: تابع تصمیم کادرفنی هستم و هر تصمیمی بگیرند اعتراضی ندارم. اول این‌که امیدوارم در انتخابی کشتی بگیرم و اگر هم نرسم، به تصمیم کادر فنی احترام خواهم گذاشت.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها