اکران فیلم سینمایی «ماهمه باهم هستیم» در کرمان متوقف شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: به لحاظ تبعات اجتماعی دستور توقیف اکران فیلم سینمایی

اکران فیلم سینمایی «ماهمه باهم هستیم» در کرمان متوقف شد

"دادخدا سالاری" در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: پس از رصد فضای مجازی توسط معاونت رصد فضای مجازی و معاونت حقوق عامه دادسرای مرکز کرمان و با توجه به واکنش های اجتماعی در بین مردم استان در خصوص لهجه کرمانی بازیگری که در نقش فروشنده موادمخدر بازی می‌کرد و موجب اعتراضات شدید مردمی شده دستور توقیف اکران این فیلم در سطح استان کرمان صادر و اقدامات مقتضی در خصوص پیگیری موضوع صادر شده است.

سالاری افزود: با عنایت به نقش پررنگ استان کرمان در امر مبارزه با مواد مخدر که خاکریز مقدم مبارزه با باندهای مواد مخدر وارداتی است با وجود فشار مضاعف قاچاقچیان مواد مخدر که عمدتا غیربومی استان کرمان هستند این استان به عنوان سنگری در جهت عدم توزیع مواد مخدر در داخل کشور عمل کرده و شایسته نیست این چنین مورد بی‌مهری قرار گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در پایان افزود: در این رابطه پرونده‌ حقوق عمومی در دادسرای عمومی و انقلاب کرمان تشکیل شده و با افرادی که احساسات و عواطف مردم استان کرمان را جریحه‌دار کرده‌اند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

منبع: ایسنا

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • مسعود
    0

    این مردم که اینقدربه لهجه به کارگرفته شده دریک فیلم حساس هستندواعتراض می کنندچرادربرابرگرانی هفته به هفته لبنیات ساکت هستند.

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      چه ربطی داره با معرفت .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها