خبر جدید وزیر کشاورزی درباره تامین کالاهای اساسی

وزیر جهاد کشاورزی گفت: علیرغم تحریم ها، مدیران و کارکنان وزارت جهاد کشاورزی با اتخاذ راهبرد بهره وری برای تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در سال رونق تولید با جدیت تلاش می کنند.

خبر جدید وزیر کشاورزی درباره تامین کالاهای اساسی

مهندس محمود حجتی اظهار کرد: امروز ۲۷ خرداد ۹۸ چهلمین سالروز فرمان تاریخی امام خمینی (ره) برای تشکیل جهاد سازندگی است و جهادگران در دوران دفاع مقدس در جبهه های جنگ و پشت جبهه و طی چهار دهه گذشته در عرصه سازندگی کشور خوب درخشیده اند.

وی گفت: امسال، سال رونق تولید است و همانطور که بارها تاکید شده ما درگیر جنگ سخت اقتصادی هستیم و دشمن علیه ما فشارهای اقتصادی زیادی را اعمال می کند اما همکاران ما در جهاد کشاورزی قطعا برای تامین کالاهای اساسی مورد نیاز و معیشت مردم با جدیت تلاش خواهند کرد.

حجتی ادامه داد: الحمدلله خداوند متعال امسال باران رحمتش را بر ما نازل کرده و ما باید قدردان این نعمت های الهی باشیم و با تلاش هرچه بیشتر و استفاده از منابع آبی که خداوند در اختیار ما قرار داده انشالله بتوانیم هم تولید و هم ثروت ملی و درآمد کشاورزان را افزایش دهیم و وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به میزان تولیدات کشاورزی در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی،

در سال های اول انقلاب میزان تولید محصولات کشاورزی حدود ۲۶ میلیون تن بود که این میزان در سال گذشته به ۱۲۲ میلیون تن افزایش یافته است.

وی یادآور شد: در روزهای اوایل انقلاب، تولید شیلات ۳۰ هزار تن بود که امروز این میزان به یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن رسیده یعنی حدود ۴۰ برابر شده که اینها دستاوردهای است که انقلاب داشته و دستاوردهایی است که الحمدلله مردم ما با تلاش و حضور خودشان انجام دادند.

خبر جدید وزیر کشاورزی درباره تامین کالاهای اساسی

حجتی با بیان این که وابستگی کشور در بسیاری از زمینه ها خوشبختانه مرتفع شده است، افزود: تلاش می کنیم علی رغم محدودیت منابع آب بتوانیم با افزایش بهره وری آب و با افزایش راندمان آبیاری، وابستگی در برخی زمینه ها را هم برطرف نمائیم و الحمدالله با سرمایه گذاری های خوبی که در این زمینه انجام شده انشالله بتوانیم تولید و نیاز کشور را تامین کنیم.

بر اساس این گزارش، همزمان با چهلمین سالروز صدور فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس جهاد سازندگی و هفته جهاد کشاورزی، مهندس محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی به همراه جمعی از معاونان وزیر، مدیران و کارکنان، ایثارگران، فرماندهان و پیشکسوتان این وزارتخانه با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با اهدای تاج گل و قرائت فاتحه با آرمان های والای امام راحل تجدید میثاق کردند.

منبع: خبرآنلاین

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها