اطلاعیه روابط عمومی سازمان زندان ها درباره قتل علیرضا شیرمحمدعلی

مروز اطلاعیه‌ای از جانب روابط عمومی سازمان زندان ها در خصوص فوت علیرضا شیر محمد علی صادر شد.

اطلاعیه روابط عمومی سازمان زندان ها درباره قتل علیرضا شیرمحمدعلی

به گزارش خبر فوری ، علیرضا شیرمحمدعلی ۲۱ ساله، زندانی سیاسی بود که شامگاه دوشنبه ۲۰ خرداد در زندان تهران بزرگ (فشافویه)، هدف حمله دو تن از زندانیان بزهکار قرار گرفته و پس از مجروح شدن با ضربات چاقو جان خود را از دست داد

وکیل این زندانی یعنی علیرضا شیرمحمدعلی زندانی که به‌تازگی در زندان فشافویه به قتل رسیده می‌گوید تعداد ضربات وارد شده به مرحوم شیرمحمدعلی بیش از ۳۰ ضربه بوده است. پس از قتل این شخص، بسیاری از از فعالان سیاسی به یکی بودن سلول این زندانی سیاسی با بزهکاران اعتراض کردند( اینجا بخوانید ) و از ریاست قوه قضاییه خواستند که هر چه سریعتر این موضوع را پیگیری کند.

در همین رابطه، امروز اطلاعیه‌ای از جانب روابط عمومی سازمان زندان ها در خصوص فوت علیرضا شیر محمد علی صادر شد. طبق این اطلاعیه، مجتمع( زندان فشافویه) در حال حاضر محل نگهداری تعدادی از متهمان و محکومان جرائم علیه اشخاص، جرائم علیه اموال و مالکیت و جرائم علیه امنیت و آسایش عمومی می‌باشد و طرح این موضوع که آن ندامتگاه صرفاً محل نگهداری زندانیان خطرناک باشد موضوع صحیحی نیست.

بر اساس متن این اطلاعیه از گذشته تاکنون موضوع تفکیک محکومان از متهمان و طبقه بندی زندانیان بر اساس نوع جرائم آنان، اجرا گردیده است و در حادثه اخیر، محل نگهداری زندانی مقتول علیرضا شیرمحمدعلی متهم به جرائم امنیتی در کنار سایر متهمان جرائم امنیتی بوده و در نتیجه سایر متهمان و محکومان جرائم دیگر در این محل حضور نداشتند.

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها