ناظم الشریعه: استرس بازیکنان مقابل افغانستان بی‌دلیل بود

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: تیم ایران تیمی سرشار از بازیکنان جوان و پرانرژی بودند و این بازیکنان بی‌خود و بی جهت استرس داشتند.

ناظم الشریعه: استرس بازیکنان مقابل افغانستان بی‌دلیل بود

سیدمحمد ناظم‌الشریعه ، که به عنوان میهمان ویژه جهت تماشای بازی فوتسال ایران و افغانستان در مسابقات فوتسال زیر 20 سال ‌آسیا که در تبریز در حال برگزاری است دعوت شده بود در مورد این بازی، گفت:در همین ابتدا باید به کادر فنی و بازیکنان جوان تیم ملی زیر ۲۰ سال برای صعود به مرحله یک چهارم تبریک می‌گویم و تبریک دوم من به مردم آذربایجان شرقی به خصوص شهر تبریز برای میزبانی خوبشان در این مسابقات است.

وی در ادامه گفت: ما باید قبول داشته باشیم که تیم ایران باید بهتر از اینها باشند اکثر بازیکنان تیم ملی افغانستان در ایران زندگی می‌کنند و در تیم‌های مختلفی هم حضور دارند آنها به تمام نقاط ضعف و قوت فوتسال ایران کاملاً آشنایی دارند. در بازی روز گذشته تیم افغانستان به صورت انفرادی شرایط خوبی داشت اما به صورت تیمی شرایط خاص تاکتیکی و برنامه‌ای برای بازی با ایران نداشت. البته این موضوعات دلائلی دارد که همه می‌دانند این تیم شرایط تاکتیکی خوبی در کشورشان ندارد.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: تیم ایران تیمی سرشار از بازیکنان جوان و پرانرژی و کادر فنی خوبی را داراست، همه می‌دانند که فوتسال و لیگ‌های ایران در جهان جایگاه مناسبی دارند. نکته‌ای که روز گذشته ما از آن غافل بودیم و باعث شد که اختلاف ما در بازی با افغانستان کم باشد. استرس بازیکنان ناشی از این بازی بود، تیم ایران بی‌خود و بی‌جهت استرس داشت.

ناظم‌الشریعه گفت: بازیکنان تیم ملی نباید در شرایطی که خودمان میزبانیم و از طرفی قدرت برتر فوتسال آسیا نیز هستیم اینقدر استرس داشته باشند. شما ببینید 26 دقیقه از بازی تیم افغانستان 5 خطا داشت اما ما در این مدت فقط توانستیم یک پنالتی به دست بیاوریم این موضوع نشان داد که بازیکنان ما خیلی استرس دارند.

وی در پایان گفت: همه می‌دانیم که این تیم زیر ۲۰ سال است و بازیکنان جوانی دارد و آنها احتیاج به زمان بیشتری دارند که به شرایط مساعد و ایده‌آل خود برسند. من مطمئنم رفته رفته بازی‌های این تیم بهتر می‌شود و خود را برای رقابت‌های بالاتر که سخت‌تر است آماده می‌کنند.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها